Buna ziua.
Am depus o cerere de chemare in judecata pt. un litigiu de munca, eu fiind reclamantul, iar parata fiind angajatorul!
Printr-o adresa de la tribunal m-i se solicita sa depun (sa completez cererea cu cateva inscrisuri) in termen de 10 zile de la primirea adresei.
Doresc sa stiu ce reprezinta solicitarea tribunalului si anume:
-sa depun duplicatul cererii! (sa mai fac o copie la cererea deja depusa si sa anexez la ea inscrisurile?)
-sa semnez cererea de chemare in judecata! (eu am semnat-o la data depunerii!!)
Cred ca trebuie sa fac si o adresa de inaintare in care sa specific nr. dosarului si nr. adresei pe care am primit-o?!
DACA NU AM AVOCAT CARE SA MA REPREZINTE (NU-MI PERMIT!), CREDETI CA INSTANTA MA VA DEZAVANTAJA?
Multumesc anticipat!
In primul rand ar fi bine sa apelati chiar si la serviciile unui avocat din oficiu (platit de stat) daca nu va permiteti unul ales (evident daca indepliniti conditiile impuse de lege- ajutor public judiciar-OUG 51/2008!).
Apoi, trebuie sa mai depuneti inca 1 exemplar al cererii dvs semnata (banuiesc ca ati depus cererea intr-un singur exemplar, desi ar fi trebuit depusa cererea in 2 exemplare!);
Referitor la inscrisuri, acestea sunt actele de care intelegeti dvs sa va folositi in instanta (CIM-ul dvs la angajatorul respectiv, acte aditionale la CIM, carte de munca, adeverinta de la angajator etc); inscrisurile trebuie depuse tot in 2 exemplare certificate cf. cu originalul
In cazul dvs. cererea de chemare in judecata trebuie depusa in 2 exemplare,unul pt.instanta si unul pentru parat. Completati cererea cu inscrisurile solicitate ,in caz ca nu le-ati depus deja,dar tot in 2 exemplare.
Instanta nu va va dezavantaja in cazul in care nu va permiteti sa angajati un avocat,dar acesta ar fi in favoarea dvs. in sensul ca v-ar reprezenta interesele cu precizie si v-ar invata pasii ce trebuie facuti in instanta. Dvs. aveti nelamuriri inca din procedura prealabila,din pacate... .
Succes!