avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 687 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nu primesc raspuns la o reclamatie de la RDS&RCS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nu primesc raspuns la o reclamatie de la RDS&RCS

Buna ziua,
Am facut o revenire in data de 24.07.2014 la sesizarea din data de 12.06.2014 si va informez ca au trecut mai mult de 30 de zile de la reclamatia mea, asteptand in zadar un raspuns ferm. In sesizarea mea am reclamat faptul ca sau facut unele erori si anume: am cerut o schimbare de abonamentde la 50 Feber Link la 100 FB discutand cu functionarul de la serviciul comercial. Mi s-a explicat ca voi avea un abonament total in valoare de 69 lei. Dar ca nu se poate face in ziua respectiva si voi fi contactata ulterior. La data de 14.04.2014 am fost chemata telefonic, m-am prezentat pentru a ridica echipamentul necesar si mi-a fost intocmit un act aditional de suplimentare la contractul meu de catre un alt operator RDS&RCS, o domnisoara care nu stia sa intocmeasca actul aditional, cerand ajutorul unei colege casiere. Dintr-o eroare aceasta a facut si un alt abonament Fiber Lunk. Eu stiind ce i-am cerut, am semnat actul aditional, crezand ca abonamentul vechi se anuleaza si ramane cel nou, neavand cunostinta de felul cum se procedeaza in acest caz.
In data de 19.05.2014 a fost intocmita urmatoarea factura si am ramas surprinsa sa vad ca avea valoarea de 160.85 lei, factura care a fost achitata desi nu o recunosc.
Am facut in data de 12.06.2014 sesizare, am revenit si telefonic de cateva ori, operatorii spunandu-mi de fiecare data ca se stie situatia mea, ca am dreptate, s-a verificat faptul ca avem instalat un singur fir de internet, s-a folosit un singur post si ca trebuie sa astept sa se faca stornare de factura. Dar de la prima factura s-au mai emis doua facturi si anume: o factura in valoare de 124.24 lei si o factura din data de 18.07.2014 in valoare de 102.12.lei.
M-am prezentat la in data de 24.07.2014 la sediul lor si pentru ca mi s-a spus ca nu am ce sa fac si trebuie sa platesc toate facturile, sa astept in continuare, am cerut rezilierea contractului deoarece nu e normal sa se emita facturi fara sa se rezolve sesizarea mea. Dar am primit urmatorul raspuns: ,,Nu puteti rezilia contractul deoarece este in litigiu, iar pentru cel de-al doilea post de internet trebuie sa mai asteptati un an, deoarece abia a-ti semnat actul aditional". Repet, eu in prezent nu am si nu am avut cel de-al doilea post de internet. Oare este normal sa platesc ceva ce nu am avut si nu am? Nu mai pot astepta sa se emita o a patra factura eronata! Chiar trebuie sa platesc toate facturile eronate? E normal sa emita facturi fara sa se rezolve sesizarile mele?
Multumesc anticipat!

Cel mai recent răspuns: kres , utilizator 07:47, 28 Iulie 2014
din cate stiu eu, la 3 sesizari repetate la care nu raspund, puteti considera abonamentul nul... si folositi alt furnizor de servicii... o alta posibilitate ar fi sa mergeti la protectia consumatorului si sa reclamati situatia...daca nici asa nu rezolvati, mergeti in instanta...succes!
petre.enache a scris:

din cate stiu eu, la 3 sesizari repetate la care nu raspund, puteti considera abonamentul nul......



Nu exista niciun text de lege care sa prevada asa ceva si nici in contractele incheiate de societatea respectiva cu clientii ei.
freeelis a scris:

petre.enache a scris:

din cate stiu eu, la 3 sesizari repetate la care nu raspund, puteti considera abonamentul nul......



Nu exista niciun text de lege care sa prevada asa ceva si nici in contractele incheiate de societatea respectiva cu clientii ei.



am vazut la romtelecom asa prevedere contractuala... ma gandeam ca e posibil sa aibe si rds ul ceva asemanator ptr ca sunt obligati de protectia consumatorului... altminteri inseamna ca respectivul contract nu contine clauze prin care clientii nemultumiti pot denunta unilateral contractul ptr calitatea proasta a serviciilor reclamate si neremediate
Adresa scrisa, trimisa prin posta, cu confirmare de primire, cu descrierea coerenta a situatiei de fapt (sa reiasa clar faptul ca ati solicitat doar act aditional la noul contract existent si nu un nou contract si ca nu ati beneficiat de al doilea abonament de internet - cel nou).... Solicitati clar stornarea sumelor imputate necuvenit pentru un serviciu care nu s-a prestat. Solicitati raspuns scris la sesizare sub sanctiunea reclamatiei la OPC si chemarea in judecata, daca nu se rezolva amiabil.

Daca nu raspund in 30 de zile la sesizare ii chemati in judecata.
kres a scris:

....

Daca nu raspund in 30 de zile la sesizare ii chemati in judecata.


Nu exista un astfel de termen pentru sectorul privat.

Alte discuții în legătură

Factura rds pt un contract pe care nu il recunosc Sorin09 Sorin09 Buna ziua, Am o situatie pe care o consider abuz din partea operatorului RCS RDS. Voi incerca sa prezint faptele cronologic pentru a va putea face o idee ... (vezi toată discuția)
Rcs-rds CasianaOlteanu CasianaOlteanu Am nevoie de niste sfaturi in legatura cu o problema. In data de 29.09.2010 m-am prezentat la rcs- rds pentru a deveni abonata. am complectat contractul ... (vezi toată discuția)
Contract fantoma cu rds-rcs elga50 elga50 Problema mea este urmatoarea: - In mai 2008 am semnat cu CZONE un contract pentru internet. Contractul era de fapt o bonificatie pentru mine pentru ca le ... (vezi toată discuția)