Problema mea este urmatoarea:
- In mai 2008 am semnat cu CZONE un contract pentru internet. Contractul era de fapt o bonificatie pentru mine pentru ca le aprobasem intrarea in bloc. Eu nu aveam nevoie de acest abonament, dar ei mi l-au oferit si au si venit de-au instalat cablul pana la usa mea. La acel moment eu aveam un abonament cu alta firma de care eram foarte multumita, asa ca abonamentul CZONE l-am tratat ca pe o posibilitate secundara in caz ca legatura internet de baza pica, platind la ei ce trebuia platit, ceva derizoriu la 6 luni o data.
- In ianuarie 2009 mi-a venit o factura de la ei sa platesc, comunicare prin telefon din care nu am inteles mare lucru, ca ar fi pentru urmatoarele 6 luni, ba ca sa stau linistita pana la sfarsitul anului si sa le comunic doar prelungirea contractului. Am platit si chiar nu ma interesa prea mult problema, fiind o suma mica...si la urma-urmei o rezerva de internet la caz de nevoie.
.................
- In luna iulie 2009 imi vine o factura RDS-RCS cu o plata cu totul noua, ca si cum eu as fi avut un contract normal de internet cu ei.
Stiam ca CZONE era pe cale sa fie bagata sub caciula de RDS si mi-am zis ca o fi vorba tot de acel abonament vechi. Aici am gresit eu - am platit acea factura.
...................
Acum ma trezesc ca-mi vine o factura RDS-RCS cu plata septembrie si restanta pe august (pe august nu mi-a venit nicio factura ), bag in priza legatura de la CZONE....nimic, zero absolut si nu era prima oara.
.....................
Ce aflu, dand telefon la RDS (telefonul scris pe factura)? Ca ei au preluat CZONE, cu clienti cu tot. Bun, nimic de zis, dar pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa ma duc la RDS sau nu, nu am semnat niciun contract cu RDS si in plus de asta mi-au facut o parere mizerabila din punct de vedere al comunicarii cu clientii, practic te agata si nu mai poti scapa de ei, iar internet de la ei eu nu am din august. Am avut o pana de internet la firma mea si am vrut sa ma duc pe rezerva....asi!!!!! nimic, gol-golut cablul, niciun bitisor cat de mic.
.....................
Intrebare cu premii:
Eu ce fac, daca am platit o factura RDS (din greseala si gresit procedat), nu am semnat niciun contract cu RDS si cum sa scap de aceasta cocoasa ?
Vreau sa nu mai am de-a face cu aceasta firma in viata vietii mele si a urmasilor mei.
Ce ma sfatuiti sa fac?
In toti nervii pe care-i am acum mi-aduceti aminte si de Protectia consumatorului, alt "figurant" in viata noastra!!. Oricum va multumesc pentru raspuns.:((
Adresati-va in scris RCS-RDS , solicitand sa se intrerupa emiterea de facturi catre dv. avand in vedere ca aceste facturi nu sunt trimise in baza unui contract semnat de dv. Mentionati ca ati aflat de preluarea de catre RCS-RDS a firmei cu care dv. aveati contract , dar ca in urma acestei preluari , noua firma nu a semnat un contract cu dv. - in acest context emiterea unor facturi neavand la baza acordul dv, nu are o baza legala .
In plus mentionati in mod expres ca nu doriti incheierea unui contract cu noul furnizor de servicii si ca in cazul in care nu sisteaza emiterea de facturi pe numele dv. intelegeti sa va adresati instantei de judecata .
Asigurti-va si o dovada de primire a acestei notificari ( fie confirmare de primire prin posta , fie semnatura de primire ) .
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Nu ca mi l-as fi dorit in acest fel, dar este o confirmare a felului cum intelegeam si eu sa procedez.
Am mari indoieli ca RDS se va conforma...dar merita incercat! :)
.........................
Este uimitor cum institutiile statului reactioneaza, se sesizeaza etc. la email, si aceste companii (am mai spus-o aici pe forum) te pun pe drumuri, ba la sediu, ba scrisori prin posta!!!