Pe 28 mai s-a deschis dosarul de dauna, de atunci pana in prezent asiguratorul cerandu-mi mai multe acte, printre care si factura masinii.
Din pacate factura de achizitie nu a fost de gasit printre documentele mele, am cumparat masina cu banii jos si nu am considerat ca mai am nevoie de ea.
Asiguratorul a spus ca merg la dealer si sa cer o hartie cu dotarile masinii si pretul de lista; am facut acest lucru, oferindu-i copia dupa comanda concreta a masinii, in care este stipulata varianta de dotare, pretul dotarilor suplimentare si seria de sasiu.
Asiguratorul dupa vreo 2 saptamani s-a razgandit si a cerut o oferta actualizata pentru acea varianta de masina; am cerut acest lucru, pretul ultimei variante fiind mai mic cu 1500 de euro.
Asiguratorul mi-a transmis apoi ca va lua in calcul pretul de catalog, pentru ca pretul este inca prea mare si sa il las sa isi faca calculele.
Dupa alte doua saptamani asiguratorul imi solicita sa fac demersuri pentru obtinerea unei copii dupa factura de la dealerul de vanzari, pentru ca lui i s-a raspuns ca doar cumaratorul poate solicita aceste date.
Este normal sa mi se solicite toate aceste documente, sa se schimbe de atatea ori varianta de calcul?
Stiam ca atunci cand factura nu mai este disponibila se ia in calcul pretul de lista sau de catalog sau pretul ultimei variante comercializate cu acelasi nivel de echipare si ultimul pret al dotarilor suplimentare.
Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz? M-am saturat sa tot depun cereri la vanzator.
Exista vreun termen in care asiguratorul trebue sa imi rezolve dauna si sa imi primesc banii? si daca da, care este acel termen?
Din păcate pentru piața asigurărilor si pentru oamenii care trebuie sa apeleze la aceasta firma, caracteristica principala a firmei Euroins este - tergiversarea dosarelor de dauna.
Sunt curios dacă , la aproape 3 luni ați reușit sa Rezolvați problema.
Buna ziua,
Potrivit legii, asiguratorul are un termen de 3 luni sa raspunda avizarii de dauna. Dealer-ul de la care ati achizitionat autoturismul ar trebui sa aiba factura de achizitie si ati putea sa o luati de la ei. Daca nu ati primit nici un raspuns in acest termen, ar fi recomandabil sa le transmiteti o notificare prin care sa le cereti sa plateasca despagubirile iar apoi sa promovati actiune in instanta. In acest caz, pe criteriile stabilite de lege, ar trebui sa evaluati Dvs, prejudiciul solicitat.
Din pacate, aceasta este practica majoritatii asiguratorilor asa incat problema se rezolva in instanta.
Succes!
Dauna totala rca
radu_almas
buna ziua
in luna august 2012 am avut un accident cu masina propie hyundai accent, 1,5 motorina, anul fabr 2007 pe care l am cumparat de nou cu factura in ... (vezi toată discuția)