1. Aveti voie sa cereti orice copie oricui, dar numeni din asociata de proprietari nu este obligat de vreo lege sa va emita copii ale documentelor, inscrisurilor... Apoi, de adunarea generala si de imputerniciri nu se ocupa administratorul asociatiei. Membrii asocitiei vin la adunarea generala si unii aduc imputerniciri pentru vecinii care nu pot participa. Acestea se verifica si se numara de comisia de cenzori, comisie ce anunta daca adunarea este statutara si continua lucrarile ori nu este statutara si se reconvoaca adunarea.
2. Imputernicirile prezentate de orice membru al asociatiei sunt verificate de comisia de cenzori care stabilesc dca sunt conform legislatiei sau nu. Administratorul nu are legtura cu aceasta.
Iata ce prevede L 230/2007 cu privire la subiect:
Art. 25. - (1) Pentru adoptarea hotărârilor în adunarea generală a asociaţiei de proprietari, se vor avea în vedere următoarele:
c) proprietarul poate fi reprezentat în adunarea generală de către un membru al familiei sau de către un alt reprezentant care are o împuternicire scrisă şi semnată de către proprietarul în numele căruia votează;
d) un membru al asociaţiei de proprietari poate reprezenta unul sau mai mulţi membri absenţi, dacă prezintă împuternicire semnată de către proprietarii în numele cărora votează;
Asadar legea nu impune ca aceste imputerniciri sa contina "seria si numarul CI/BI si CNP ul celui care deleaga" asa cum spuneti in mesaj.