va salut,
in afara normei intregi pe care o am la un loc de munca, desfasor o activitate independenta, si anume aceea de RSVTI - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor;
am declarat venitul estimat in jurul datei de 15.01.2008, platind impozitul aferent in 4 transe;
ce trebuie sa depun maine ? declaratia 200, nu ?
registrul de incasari si plati ? daca da, cand ? mentionez ca nu sunt inregistrat ca PFA, ci am doar un CIF obtinut de la finante in baza caruia pot taia facturi
ce se trece in acest registru ? la capitolul incasari am inteles, facturi si - acolo unde exista - chitante, pentru ca am contracte cu diferite firme care opereaza direct, trimitand suma respectiva in cont; dar la plati ? pot pune facturi de telefon, internet, etc ?
va multumesc anticipat si v-as ramane dator pentru promptitudine ;)
sper sa nu fie inghesuiala mare maine
Gasesc undeva formularul ? Pe anaf am dat de o varianta completabila electronic si cam atat parca..
~ final discuție ~