Salutare. Am si eu o problema. Putin mai devreme m-am cazat la un hotel, am vazut camera, totul ok. Ca sa aflu dupa ce semnez si platesc ca pentru aer conditionat trebuie sa platesc o suma de bani (extra) pe zi, lucru nespecificat absolut nicaieri. As vrea sa renunt la acest hotel. Exista vreo sansa sa imi iau banii inapoi?
Va duceti la receptie, ii cititi receptionerei prevederile art. 10 de mai jos si solicitati numarul de telefon de la OPC.
Ordonanţă nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
art. 10. - Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:
a) libertatea de a lua decizii la achiziţionarea de produse şi servicii, fără a li se impune în contracte clauze abuzive sau care pot favoriza folosirea unor practici comerciale incorecte în vânzare, de natură a influenţa opţiunea acestora;@
b) de a beneficia de o redactare clară şi precisă a clauzelor contractuale, indicarea exactă a preţurilor şi tarifelor şi, după caz, a condiţiilor de garanţie;@
c)de a fi exoneraţi de plata produselor şi serviciilor care nu au fost solicitate, precum şi de achitarea preţurilor, tarifelor, taxelor, comisioanelor, dobânzilor şi penalităţilor care nu au fost stipulate iniţial în contracte sau în alte documente aferente contractelor;@
....................
Nu e cazaul sa plecati, daca este cald veti avea nevoie de AC. Daca faceti putina "agitatie" nu veti plati AC. Solicitati sa discutati cu managerul hotelului si nu cu receptionera (ea nu are nicio vina).
Depinde si cum ati ati facut rezervarea, on-line, prin agentie, direct la receptie. In functie de modul de rezervare actionati in consecinta.
Daca a fost prin agentie luati legatura cu agentia, daca v-ati dus direct la receptie discutati cu directorul hotelului, prin booking on-line vedeti clauzele site-ului.
Am rezolvat. Se pare ca a fost o "neintelegere", situatia cu AC-ul era pentru alte camere. Multumesc mult de tot pentru raspunsul rapid si amabil! Toate cele bune!