avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract cazare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract cazare

Salutare. Am si eu o problema. Putin mai devreme m-am cazat la un hotel, am vazut camera, totul ok. Ca sa aflu dupa ce semnez si platesc ca pentru aer conditionat trebuie sa platesc o suma de bani (extra) pe zi, lucru nespecificat absolut nicaieri. As vrea sa renunt la acest hotel. Exista vreo sansa sa imi iau banii inapoi?
Cel mai recent răspuns: Ramses7 , utilizator 20:52, 30 Iulie 2014
Va duceti la receptie, ii cititi receptionerei prevederile art. 10 de mai jos si solicitati numarul de telefon de la OPC.

Ordonanţă nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor

art. 10. - Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:
a) libertatea de a lua decizii la achiziţionarea de produse şi servicii, fără a li se impune în contracte clauze abuzive sau care pot favoriza folosirea unor practici comerciale incorecte în vânzare, de natură a influenţa opţiunea acestora;@
b) de a beneficia de o redactare clară şi precisă a clauzelor contractuale, indicarea exactă a preţurilor şi tarifelor şi, după caz, a condiţiilor de garanţie;@
c) de a fi exoneraţi de plata produselor şi serviciilor care nu au fost solicitate, precum şi de achitarea preţurilor, tarifelor, taxelor, comisioanelor, dobânzilor şi penalităţilor care nu au fost stipulate iniţial în contracte sau în alte documente aferente contractelor;@
....................

Nu e cazaul sa plecati, daca este cald veti avea nevoie de AC. Daca faceti putina "agitatie" nu veti plati AC. Solicitati sa discutati cu managerul hotelului si nu cu receptionera (ea nu are nicio vina).

Depinde si cum ati ati facut rezervarea, on-line, prin agentie, direct la receptie. In functie de modul de rezervare actionati in consecinta.

Daca a fost prin agentie luati legatura cu agentia, daca v-ati dus direct la receptie discutati cu directorul hotelului, prin booking on-line vedeti clauzele site-ului.
Ultima modificare: Miercuri, 30 Iulie 2014
cyan, moderator
Am rezolvat. Se pare ca a fost o "neintelegere", situatia cu AC-ul era pentru alte camere. Multumesc mult de tot pentru raspunsul rapid si amabil! Toate cele bune!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce trebuie sa stiti inainte sa contactati o agentie imobiliara ContSters214341 ContSters214341 Drepturile consumatorilor in relatia cu o agentie imobiliara sunt protejate mai ales prin prevederile Ordonantei 21/1992. Deoarece cei de la ANPC nu-si ... (vezi toată discuția)
Overbooking- probleme cu agentia de turism zahra7 zahra7 Buan ziua!Am achizitionat un bilet de odihna orin intermediul unei agentii ,pentru 7 zile ALL inclusive in Bulgaria ,bilet pe care l-am achitat in luna martie ... (vezi toată discuția)
Marire tarif cazare dupa plata avansului vlsound vlsound Buna ziua, Am rezervat azi telefonic o cazare la o pensiune. Am primit pe email factura proforma pt avans cu 50% din tariful agreat. In email e precizat ca ... (vezi toată discuția)