Am lucrat in cadrul unei firme de retail, in 25.04.2009 mi-am depus demisia, iar ultima zi de pontaj a fost 10.05.2009.
Mentionez ca pana in momentul plecarii din firma nu s-a facut inventar, acesta incepand ulterior, nefiind finalizat inca.
Este corect ca acest inventar facut dupa plecarea mea din firma sa fie luat in considerare?
Daca se constata ca exista lipsuri, iar daca garantia lunara care se percepea si ultimul salar (pentru cele 10 zile din luna 05) nu acopera aceste lipsuri, este normal sa mi se ceara sa aduc diferenta de bani?
Din moment ce contractul a incetat , nu vad de ce sa vi se faca retinerile....
Daca se punea problema de asa ceva trebuia sa faca acest inventar inainte de plecarea dmv.
Mult succes
Nu e normal, la inventar trebuia sa participati si dvs, iar in cazul nu ati participat si vi s-au adus la cunostinta o seama de pierderi, pe care nu le recunoasteti va recomand sa va adresati instantei de judecata.
Eu am inteles de la colegii mei, carora le-a fost facut acest inventar ca au fost amenintati ca vor fi dati in judecata de firma si au fost nevoiti sa renunte atat la garantie cat si o parte din ultimul salar.
Mie mi-au fost oprite bonurile de masa pentru luna mai.
Daca D-voastra v-ati respectat obligatiile fata de unitate (efectuarea preavizului ) mi se pare normal ca si angajatorul sa isi respecte parte din obligatii . Aici fac referire stricta la nota de lichidare pe care trebuiau sa o intocmeasca la plecarea D-voastra din unitate in care trebuiau prevazute si dotarile predate precum si eventualele lipsuri constatate si natura lor .
In cazul in care vi se imputa lipsuri , atacati in instanta hotararea lor .
Capul sus cand stiti ca aveti dreptate !