Buna ziua.
Daca in urma unui concurs pt. ocuparea unui post de sef birou organizat de o firma (SA) din subordinea consiliului local se face contestatie, care sunt procedurile in acest caz!
La concurs au fost teste grila, in care au fost erori de genul :
1. trebuia sa alegi o varianta corecta din trei, dar la unele intrebari, aceeasi varianta de raspuns se regasea si la a) si la b). Adica trebuia sa alegi a sau b ca tot raspundeai corect!!!
2. numele fiecarui concurent nu a fost acoperit , deci a fost la vedere!
3. la testul scris nota de trecere a fost 7,00, iar eu am luat sub acesta nota!
4. deci nu m-am calificat pt. interviu, iar cei care au participat au fost notati cu note de la 1 la 10, si deci nota finala a fost media de la scris si interviu!. Acest lucru nu a fost specificat inainte de concurs, nici scris si nici verbal (am intrebat, si mi s-a comunicat ca nota la scris conteaza!)
5. Daca fac contestatie, ce pot invoca in acest caz (avand in vedere cele consemnate mai sus) si cum s-ar solutiona ? Am sansa e repetare a concursului?
Pot cere sa vad grila de corectare, adica intrebarile si raspunsurile corecte aprobate de conducere, inainte de desfasurarea concursului?
Mentionez ca concursul s-a reperat, acum fiind a 2 a oara (toti am luat sub nota 7), DAR ATUNCI AM ACOPERIT NUMELE, ca la bac! Acum persoana care a castigat, nu a participat si prima data!! Ceva mi se pare suspect!
Multumesc
Cel mai recent răspuns:
Urusag , utilizator
19:27, 12 August 2014