avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 649 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu crestere copil pana la 2 ani fara ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu crestere copil pana la 2 ani fara indemnizatie si insarcinata cu al 2-lea

Buna ziua, ceea ce doresc eu sa intreb este: ce drepturi am in situatia in care, eu sunt in concediu de crestere al copilului pana la doi ani aprobat de institutia la care lucrez ca functionar public, dar nu beneficiez de indemnizatie doar de cei 2 milioane lei lunar-alocatie( am avut concediu fara plata 12 luni anterior, si chiar daca inainte am muncit 6 ani neintrerupt, am fost tratata ca orice persoana care nu a muncit nici o zii-cam nedrept), iar acum sunt insarcinata cu al 2-lea copil. Mentionez ca urmeaza sa imi reiau activitatea inainte de a naste al doilea copil.Sa imi reiau activitatea mai repede? Ma ajuta cu ceva? Care va fii procedura pentru cel de al doilea copil? Va rog daca puteti sa imi dati un raspuns cat mai complet. Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 19:02, 13 August 2014
1. Nu ati fost tratata "ca orice persoana care nu a muncit nici o zi" ci ca o persoana care nu a avut venituri profesionale in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului, deci nu a indeplinit conditiile legale pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

1. Din OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:

Art. 2