avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 356 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Studii de specialitate si vechime in specialitatea ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Studii de specialitate si vechime in specialitatea studiilor

Buna ziua,

Doresc sa particip la un concurs de angajare pentru postul de administrator de retea calculatoare.

Conditii de participare: studii tehnice de specialitate absolvite cu diploma de licenta si vechime minim 2 ani in specialitatea studiilor.

In prezent lucrez ca inginer in cadrul unui departament de IT. si conform COR din REVISAL sunt incadrat ca inginer elcectronist, transporturi si telecomunicatii.

In fisa postului de la actualul loc de munca am aceleasi atributii care se regasesc in cerintele postului de administrator de retea calculatoare.

Am terminat facultatea de electrotehnica, sectia inginerie electrica si calculatoare.

Dosarul de participare mi-a fost refuzat pe motiv ca nu am 2 ani vechime in specialitatea studiilor. Mi s-a spus ca trebuie ca la actualul loc de munca sa discut pentru a imi schimba codul COR corespunzator functiei de administrator retele calculatoare.
Imi poate refuza dosarul pe acest motiv?

Alte discuții în legătură

Va supun atentiei urmatoarea speta: fratele meu a absolvit universitatea ... Oana1812 Oana1812 Va supun atentiei urmatoarea speta: Fratele meu a absolvit Universitatea de Stiinte Agronimice si Medicina Veterinara, -absolvent al Facultatii de Inginerie ... (vezi toată discuția)
Pot incadra un inginer colegiu pe post de administrator retea? LUCIARANEA LUCIARANEA Un abslovent din anul 2005 al Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara- colegiul amenajarea teritoriului agricol, facultatea de imbunatatiri ... (vezi toată discuția)