sdianaviolina a scris:
Bine era ca persoana sa incaseze banii, nu sa ii lase in banca.
In orice caz, se poate invoca faptul ca nu e nici o eroare a functionarului, ASA S-A NEGOCIAT, dvs. asa ati inteles, ca totul e calculat corect si ca acei bani vi se cuvin! !
daca ne gandim ce comisioane platim, ce dobanzi si banii se duc tot la "mame le" din afara si doar din cand in cand se castiga vreun litigiu , va inteleg f. bine. Dar in cazul dvs. sanse pe aceasta tema nu prea sunt.
Jur ca mi-ar placea sa reprezint banca intr-un proces in care sa reprezentati dumneavoastra clientul. Daca astea sunt argumentele juridice prin care intelegeti sa castigati un astfel de litigiu, va garantez ca pierdeti fara ca eu sa ma ridic din scaun.
Domnule Marcu,
Banca avea afisat un curs, ( afisare pe care diverse institutii o verifica sa fie atat de vizibila incat sa fie imposibil pentru client sa nu o citeasca). Aceasta afisare reprezinta o oferta comerciala a bancii. Solicitant conversia valutara se prezuma ca a acceptat aceasta oferta. Situatia prezentata de dumneavoastra nu este decat o eroare materiala. Nu aveti nicio sansa de castig, daca banca are un aparator care sa stie meserie. Va asigur ca majoritatea colegilor mei din banci sunt foarte buni profesionisti.