avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 973 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajare Farmacie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajare Farmacie

Buna seara! Sunt studenta anul 2 la Facultatea de Farmacie si as vrea sa ma angajez inca de pe acum in acest domeniu, Stie cineva daca este posibil?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: lee_vue , utilizator 19:44, 29 August 2014
Cat timp nu aveti o diploma care sa ateste pregatirea in domeniu nu veti putea lucra ca asistent insa sunt farmacii care angajeaza si pe altfel de posturi.
Faceti-va un CV si trimiteti-l marilor lanturi, poate aveti noroc :)
Ati putea sa va angajati ca si Laborant farmacie ( cod COR 321302 - studii medii sau postliceale)

Si functia de asistent farmacist, cod COR 321301, face parte din grupa majora 3, asa incat persoana candidata la angajare pe aceasta pozitie trebuie sa fi absolvit studii medii sau postliceale.

Vedeti si acest link
www.avocatnet.ro/content/for...
Ultima modificare: Vineri, 29 August 2014
Cornel Vasile, Consilier juridic
Oare acele studii (medii sau postliceale) nu ar trebui sa fie de specialitate? Cand am spus diploma in domeniu nu m-am referit la licenta, sper ca se intelege.
Ultima modificare: Vineri, 29 August 2014
Ares-3, moderator
In principiu, da. Insa legea nu distinge in acest caz.
Chiar tu ai spus ca unele farmacii angajeaza astfel de persoane si iti pot confirma acest lucru pentru un lant mare de farmacii .
Ai scris ca se poate angaja laborant sau asistent; eu cred ca fara studii de specialitate poate lucra intr-o farmacie ca operator calculator sau orice altceva dar nu la vanzare sau in laborator.
Am spus
sunt farmacii care angajeaza si pe altfel de posturi

in ideea ca orice post ar fi bun pentru ca ii permite sa se familiarizeze cu mediul.