avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 750 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cumparator nemultumit de culoare produsului,vanzator ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cumparator nemultumit de culoare produsului,vanzator obligat sa-l schimbe?

Buna ziua,
Mai exact, am avut un client care a dorit 2 usi de interior pe comanda pe dimnesiunile dumnealui, zis si facut , i-am trimis factura proforma, factura de avans, factura finala, in toate aceste documente eu am specificat clar cu litere mari culoarea produsului chiar si codul din paletarul Ral culoare pe care eu am inteles-o din discutiile noastre.La o zi dupa ce i-am montat usile ma suna f revoltat ca el a vrut alb nu bej si ca merge la opc daca nu i schimbam produsele lucru f greu de realizat pentru ca usile acelea sunt atipice,facute pe golurile dumnealui si au mai fost si montate iar angajatorul meu refuza sa stea cu ele pe stoc fiind f greu sa le mai vinzi, aproape imposibil.Problema este ca Nu am nici-un document semnat de client pentru ca i-am trimis toate documentele pe e-mail si a platit prin banca, iar cand s-au montat usile nu a fost nimeni sa semneze procesul verbal de receptie.Clientul nu are dreptate, in fata mea a recunoscut ca este o eroare de comunicare dar ca nu doreste sa ramana cu paguba integrala, diferenta ar trebui sa o suport eu, angajata, dar nu mi se pare corect este si suma mare ,sunt produse facute in Italia.Daca merge la opc ce sanse a poate obliga firma sa i schimbe usile.Din pacate nici contractul nu-l am semnat de client.
Astept cu interes sfaturile dumneavoastra.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Conrad , utilizator 14:11, 7 Septembrie 2014
Factura este semnata de primire sau numai plata prin banca?
Cand a fost in posesia documentelor in care se mentiona culoarea?
In luna iunie i-am trimis prima data o oferta de pret unde scria culoare prin e-mail, apoi factura profrma pe 6 iunie dupa ce mi-a trimis email ca este ok, dupa ce a achitat prin banca 50% i-am trm fact de avans, si acum o saptamana i-am transmis fac finala tot prin email.In toate aceste doc este scris culoarea si codul Ral
Stia f bine ce cumpara. Stati linistita.
OUG 34/2014 art 16 nu mai retin ce litera..dar produsele executate conform specificatiilor transmise de client si distrinct personalizate sau produsele ale caror valoare depinde de fluctuatiile valutate(de exemplu daca ati comandat si ati platiti in valuta ) nu se pot returna! fiti linistit :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs comandat eronat Teodora15 Teodora15 Un client mi-a solicitat prin e-mail un pret pentru un anumit produs, al carui cod l-a trecut in e-mail. Dupa ceva negocieri, am batut palma pe un pret si am ... (vezi toată discuția)
Returnare produse pentru srl alexpromote alexpromote Buna ziua, Am cumparat un produs ( lampa led manichiura ) de pe un site din Romania, in poza de pe site acest produs era de culoarea alba. Am citit la ... (vezi toată discuția)
Anulare comanda achizitie intracomunitara icoman icoman Buna ziua. Poate clientul PF sa anuleze o comanda care se aduce la comanda speciala pentru el din UE, confirmata cu plata avansului prin banca sau sa o ... (vezi toată discuția)