Buna ziua,
Mai exact, am avut un client care a dorit 2 usi de interior pe comanda pe dimnesiunile dumnealui, zis si facut , i-am trimis factura proforma, factura de avans, factura finala, in toate aceste documente eu am specificat clar cu litere mari culoarea produsului chiar si codul din paletarul Ral culoare pe care eu am inteles-o din discutiile noastre.La o zi dupa ce i-am montat usile ma suna f revoltat ca el a vrut alb nu bej si ca merge la opc daca nu i schimbam produsele lucru f greu de realizat pentru ca usile acelea sunt atipice,facute pe golurile dumnealui si au mai fost si montate iar angajatorul meu refuza sa stea cu ele pe stoc fiind f greu sa le mai vinzi, aproape imposibil.Problema este ca Nu am nici-un document semnat de client pentru ca i-am trimis toate documentele pe e-mail si a platit prin banca, iar cand s-au montat usile nu a fost nimeni sa semneze procesul verbal de receptie.Clientul nu are dreptate, in fata mea a recunoscut ca este o eroare de comunicare dar ca nu doreste sa ramana cu paguba integrala, diferenta ar trebui sa o suport eu, angajata, dar nu mi se pare corect este si suma mare ,sunt produse facute in Italia.Daca merge la opc ce sanse a poate obliga firma sa i schimbe usile.Din pacate nici contractul nu-l am semnat de client.
Astept cu interes sfaturile dumneavoastra.
Multumesc
In luna iunie i-am trimis prima data o oferta de pret unde scria culoare prin e-mail, apoi factura profrma pe 6 iunie dupa ce mi-a trimis email ca este ok, dupa ce a achitat prin banca 50% i-am trm fact de avans, si acum o saptamana i-am transmis fac finala tot prin email.In toate aceste doc este scris culoarea si codul Ral
OUG 34/2014 art 16 nu mai retin ce litera..dar produsele executate conform specificatiilor transmise de client si distrinct personalizate sau produsele ale caror valoare depinde de fluctuatiile valutate(de exemplu daca ati comandat si ati platiti in valuta ) nu se pot returna! fiti linistit :)