buna ziua,
in primul rand vreau sa-mi cer scuze daca am postat unde nu trebuie.
in al doilea rand va rog sa ma ajutati cu un raspuns pentru urmatoarea problema:
avand probleme de auz m-am prezentat la o firma de protezare auditiva, de unde am achizitionat 2 aparate auditive, am predat dispozitiile aprobate de CAS si am semnat un contract si o comanda in care se specifica faptul ca in cazul returnarii aparatelor din diverse motive trebuie sa achit 10 % din costul total al aparatului reprezentand uzura acestuia.
din nefericire aparatele nu ma ajuta si doresc sa le returnez.
aparatele au fost achizitionate acum 1 luna timp in care le-am purtat vreo 2 saptamani.
doresc sa returnez aparatele numai ca firma nu-mi restituie deciziile aprobate de CAS pentru a le anula, pana nu achit cei 10 % ( respectiv 600 lei )
mie mi se pare o suma mare pentru cele 2 sapt in care am folosit aparatele.
firma respectiva doreste sa le achit cei 10% ( ca deh... am semnat ::((( ) si astfel anulez deciziile CAS, sau sa-mi dea in loc alte aparate (evident mult mai slabe decat cele pe care le am acum si cu care n-am ce sa fac si care spun ei ca aproape se incadreaza in suma deconatata de CAS) + diferenta de pret ( deciziile ramanand la ei si astfel eu timp de 5 ani nu mai beneficiez de nicio reducere ).
nici una dintre variante nu ma multumeste ( ma aleg si cu banii dati, si fara aparate si cu deciziile neanulate)
am incerat sa negociez cei 10% sau macar sa nu-mi mai ceara diferenta de pret pentru aparatele mai slabe. directorul de la firma respectiva nu doreste sa negocieze nimic.
doresc sa va intreb daca am vreo sansa sa castig in instanta in cazul in care ajungem acolo.
la achizitionarea aparatelor ce documente ar fi trebuit sa primesc in afara de factura si certificat de garantie?
In caz ca veti ajunge in instanta, contractul semant de dvs. in baza caruia s-a facut o comanda de achizie de catre firma, va atarna greu si nu cred, ca in favoarea dvs.
Inainte de a semna contractul ar fi fost util, sa contactati mai multe firme de profil, sa comparati echipamentele care vi se pun la dispozitie si sa-l alegeti pe cel mai convenabil dvs.
Ma tem, ca va trebui, sa achitati cei 10 % pentru a nu pierde reducerea data de CAS si sa asteptati alti 5 ani pana sa puteti beneficia de aparatul auditiv.
Puteti face o sesizare in scris, cu nr. de inregistrare/ data, la Protectia consumatorului din judetul dvs., referitor la clauza contractuala, de 10 % uzura, pusa de catre firma respectiva, in caz de returnare echipament.
Certificat de calitate, declaratie de conformitate, instructiuni de utilizare si cartea tehnica a echipamentului, garantie pentru minim 2 ani, in limba originala si traducere in limba romana.
Decizie cas
mgeorgiana
BUna ziua,
Avem un caz in care s-a vandut o proteza auditiva in 12 februarie 2010 si pacientul a primit abia avum decizia de la CAS , pot sa-i mai decontez ... (vezi toată discuția)