Buna ziua.Mi-am facut in data de 13.08 .2014,un abonament de telefonie mobila la Digi,cu 5 euro nelimitat in orice.Am vorbit intr-o zi vreo 8 ore,dat tot in reteaua Digi,iar Sambata ,30.08.2014,la ora 13 si jumatate mi s-a blocat cartela,fara sa ma anunte nimeni.De atunci nu pot suna niciunde,nu pot trimite mesaje sau sa folosesc internetul.Luni,01.09.2014,la ora 08 si 17 minute,am sunat in call center la ei si am facut sesizare.Mi s-a spus ca nu se stie de ce este blocata cartela dar ca ma va contacta cineva sa se rezolve problema.De atunci si pana Vineri,05.09.2014,am sunat de cel putin 3 ori pe zi la ei,am fost la punctul de lucru din Campia Turzii,dar nu m-a sunat nimeni inapoi sa imi dea o rezolvare.Undeva pe Marti seara,cineva din call center mi-a spus ca e blocata cartela din cauza ca as fi vorbit prea mult cu un numar de telefon si poate fi considerat frauda si trebuie verificat.Mi-am dat acordul sa se asculte convorbirile sa se vada ca nu am folosit cartela in alte scopuri,decat cele personale.La Sfarsitul lunii August am primit mesaj ca mi s-a emis factura cu scadenta la sfarsitul lunii Septembrie.Deci,sunt clienta la ei de aproape 3 ani de zile,am o gramada de servicii de la ei,mi s-a facturat inainte de luna in curs,dar nu pot folosii cartela.Deci,banii sunt buni dar problemele nu ii intereseaza.Vineri am facut plangere scrisa si la protectia consumatorului si la autoritatea nationala
in comunicatii dar inca nu am primit nici un raspuns nici de acolo.Intrebarea este,ce le pot face mai mult?E cineva dispus sa ma ajute?Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns:
LAURAMARIANA , utilizator
10:55, 16 Septembrie 2014