avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 880 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cartela cu abonament mobil blocata
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cartela cu abonament mobil blocata

Buna ziua.Mi-am facut in data de 13.08 .2014,un abonament de telefonie mobila la Digi,cu 5 euro nelimitat in orice.Am vorbit intr-o zi vreo 8 ore,dat tot in reteaua Digi,iar Sambata ,30.08.2014,la ora 13 si jumatate mi s-a blocat cartela,fara sa ma anunte nimeni.De atunci nu pot suna niciunde,nu pot trimite mesaje sau sa folosesc internetul.Luni,01.09.2014,la ora 08 si 17 minute,am sunat in call center la ei si am facut sesizare.Mi s-a spus ca nu se stie de ce este blocata cartela dar ca ma va contacta cineva sa se rezolve problema.De atunci si pana Vineri,05.09.2014,am sunat de cel putin 3 ori pe zi la ei,am fost la punctul de lucru din Campia Turzii,dar nu m-a sunat nimeni inapoi sa imi dea o rezolvare.Undeva pe Marti seara,cineva din call center mi-a spus ca e blocata cartela din cauza ca as fi vorbit prea mult cu un numar de telefon si poate fi considerat frauda si trebuie verificat.Mi-am dat acordul sa se asculte convorbirile sa se vada ca nu am folosit cartela in alte scopuri,decat cele personale.La Sfarsitul lunii August am primit mesaj ca mi s-a emis factura cu scadenta la sfarsitul lunii Septembrie.Deci,sunt clienta la ei de aproape 3 ani de zile,am o gramada de servicii de la ei,mi s-a facturat inainte de luna in curs,dar nu pot folosii cartela.Deci,banii sunt buni dar problemele nu ii intereseaza.Vineri am facut plangere scrisa si la protectia consumatorului si la autoritatea nationala
in comunicatii dar inca nu am primit nici un raspuns nici de acolo.Intrebarea este,ce le pot face mai mult?E cineva dispus sa ma ajute?Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: LAURAMARIANA , utilizator 10:55, 16 Septembrie 2014
Dupa fiecare sesizare telefonica va comunica un numar de inregistrare, solicitati acele numere.
Solicitati, in scris, sa va precizeze despre ce frauda era vorba si care sunt rezultatele cercetarii.
Au incalcat un drept contractual, motiv pentru care ii puteti actiona in judecata, daca va considerati prejudiciata, iar ei nu inteleg sa il repare pe cale amiabila
Ultima modificare: Marți, 9 Septembrie 2014
AvTudor_com, utilizator
Mi s-a dat numarul de sesizare de prima data cand am sunat.O sa sun din nou sa le cer in scris motivul blocarii cartelei.Stiti vreun avocat dispus sa ma reprezinte ,fara costuri din partea mea?
Am sunat acum la ei si mi-au zis ca numarul de sesizare este acelasi si inca nu au o solutionare pentru peoblema mea.Am cerut sa mi se transmita in scris pe mail,de cate ori am sunat la ei in decurs de o saptamana jumatate si mi-au dat un alt numar de sesizare la aceasta noua cerere.Acum astept sa vad daca o sa primesc vreun email.Multumesc frumos!
Nimeni nu mai zice nimic.Ce pot sa mai fac in plus?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

1 numar de telefon..2 utilizatori! puiutza puiutza Buna seara! In luna septembrie am portat nr meu de telefon ( pe care il am de 6 ani) in alta retea. Am specificat fostului furnizor ca voi PORTA numarul, nu ... (vezi toată discuția)
Fraudare card debit DenisaEnache89 DenisaEnache89 Buna ziua Va solicit ajutorul in solutionarea unei probleme. Incepand cu vineri, 8 ianuarie, ora 18:00 s-au efectuat plati la POS in Los Angeles din contul ... (vezi toată discuția)
Telefon pierdut in maxi-taxi AndreiAndrei123 AndreiAndrei123 Bună seara, am și eu o problemă... :) Mi-am scăpat telefonul din buzunar în maxi-taxi pe a 3-a banchetă(nu cred că era necesar detaliul ăsta) Mi-am ... (vezi toată discuția)