Daca la fondul de reparatii va referiti la cheltuielile de reparatie terasa, plasa subsol, reabilitare, sau alte cheltuieli foarte mari atunci acestea sunt suportate de proprietar, la fel si fondul de rulment, daca in contractul de inchiriere nu este stipulat altceva.
HG 1588/2007 Art. 24 (2) Fondul de rulment se constituie prin plata anticipata a cotei ce revine fiecarui proprietar, potrivit hotararii adunarii generale a asociatiei de proprietari, iar reintregirea fondului de nulment se face lunar, prin plata sumelor afisate pe lista de plata. Pentru incasarea fondului de rulment, casienul asociatiei de proprietari elibereaza chitanta personalizata separata.
(3) In situatiiIe in care, prin contractul de inchiriere incheiat cu proprietarul, chiniasuI se obliga sa
participe Ia plata cheltuielilor curente ale condominiului in care locuieste, acesta va participa si Ia
formarea fondului de rulment.
(4) Fondul de rulment incasat se poate restitui in situatiiIe de schimbare a domiciliului sau a dreptului de proprietate, daca pnin actele de transmitene a dreptului de proprietate sau a folosintei locuintei nu se stipuleaza altfel, precum si in situatiile in care cheltuielile lunare scad conform deciziei comitetului
executiv, Ia cererea proprietarului.
Dar daca este vorba de cheltuielile de reparatii lunare, acestea se repartizeaza in lista lunara si sunt suportate de catre cel care plateste cotele de intretinere, chiriasul in cazul dumneavoastra.