avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Schimbare de domiciliu
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Schimbare de domiciliu

Buna ziua, sunt eleva in clasa a 12-a si am peste 18 ani . M-am hotarat sa plec de acasa insa ai mei nu sunt de acord. lucrurile s-au schimbat deja ... sunt pe punctul de a ma muta. intrebarea mea este? daca va trebui sa mentionez la politie parasirea de domiciliu... parinti mei se pot interesa unde stau ? sau pot apela la un "act" de confidentialitate ceva sa nu se afle adresa mea ?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 15:53, 15 Septembrie 2014
Sunteti majora, nimeni nu va poate obliga sa faceti lucruri/actiuni impotriva vointei proprii si nici nu va poate "sechestra".Totusi, ganditi-va ca parintii niciodata nu vor dori "raul" pentru un copil.(copil ramane omul cat timp are parintii in viata :yes:).
Este bine sa reganditi (de 100 de ori) cu maturitate actiunea pe care doriti sa o faceti, sa nu va expuneti inutil la pericolele de care erati aparata in caminul parintesc.
Nu este suficienta implinirea varstei pentru a lua lumea in piept, pe cont propriu, cu toate tentatiile, greutatile, esecurile si surprizele (de multe ori neplacute) pe care le ofera solitudinea printre straini.
"MAMA" si/sau "TATA" sunt primele strigate la trezirea din orice cosmar! :kissing:
Ultima modificare: Luni, 15 Septembrie 2014
nucu$, utilizator
Nu trebuie sa anuntati nicaieri noul dvs domiciliu. Chiar daca va faceti flotant undeva, cei de la evitenta nu le dau adresa fara acordul dvs.
Anuntati-va parintii ca sunteti bine.
Sper ca aveti din ce va intretine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură