avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Schimbare de domiciliu
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Schimbare de domiciliu

Buna ziua, sunt eleva in clasa a 12-a si am peste 18 ani . M-am hotarat sa plec de acasa insa ai mei nu sunt de acord. lucrurile s-au schimbat deja ... sunt pe punctul de a ma muta. intrebarea mea este? daca va trebui sa mentionez la politie parasirea de domiciliu... parinti mei se pot interesa unde stau ? sau pot apela la un "act" de confidentialitate ceva sa nu se afle adresa mea ?
Cel mai recent răspuns: Rezolvatorul , Consilier juridic 17:12, 15 Septembrie 2014
Cred ca ar trebui sa te mai gindesti înainte sa faci acest pas. Indiferent ce te-a făcut sa ajungi sa iei aceasta decizie, nu uita ca părinții tau sunt singurii care te iubesc necondiționat si care iti vor doar binele, chiar daca ceva te deranjează prin comportamentul lor. Cred ca ai timp sa gindesti, si sa nu regreti ulterior. Multă bafta!
Da am avut foarte mult tmp sa ma gandesc. Insa cunoasteti cumva vreo regula care sa ma ajute pe mine? Adica din moment ce sunt majora care ar fi drepturile mele?
Ai exact aceleași drepturi legale ca și părinții tăi. Nu ar fi rau sa te gandesti si la datoria morala pe care o ai fata de parintii tai.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbare de domiciliu Annimi Annimi Buna ziua, sunt eleva in clasa a 12-a si am peste 18 ani . M-am hotarat sa plec de acasa insa ai mei nu sunt de acord. lucrurile s-au schimbat deja ... sunt pe ... (vezi toată discuția)
Vreau sa ma mut cu prietenul si părinții lui NOnamehelp NOnamehelp Am 17 ani si 5 luni si din cauza nenumăratelor certuri cu tatăl in fiecare seara am stabilit cu iubitul si părinții sa ma mut la ei ... Am nevoie de cât ... (vezi toată discuția)