Am un pfa, neplatitor de tva. Contabilitate partida simpla.
Ma intereseaza cum pot inregistra in contabilitate incasarea unui produs care a fost expediat prin curier rapid cu plata ramburs. Stiu ca nu pot oferii factura fiscala pentru ca este necesara semnarea de catre cumparator. Se ofera bon fiscal? Care este procedura? Multumesc frumos!!
Buna ziua, Conform, art. 55 din codul fiscal
(28) Semnarea şi ştampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină factura.
Deci, in pachet puteti pune factura si eu zic sa puneti si chitanta si chiar daca chitanta nu o semneaza clientul, curierul va aduce banii si dovada primirii banilor.
In pachet puneti doar factura.
Clientul va plati reprezentantului firmei de curierat la primirea coletului apoi firma va depune banii in contul bancar. Deci nu mai e cazul sa discutati de chitanta. Daca totusi firma de curierat va da banii in numerar atunci ii veti da firmei da si chitanta.