va rog sa imi spune-ti daca e corect
in 2010 s-a inchis un punct de lucru -magazin vanzare materiale constructii si a ramas marfa pe stoc in valoare de 130.000 lei .fiind veche si degradata am vrea sa o scoatem din gestiune .vreau sa stiu daca e corect ,ca pe baza listei de inventar si a procesylui verbal, sa scadem din gestiune produsele respective .In acest caz se face ajustarea tva-ului ?607 este nedeductibil ?tva-ul se calculeaza la valoarea de intrare a articolelor din stoc si se trece in decont la regularizari ?
daca nu se poate face dovada ca degradarea se datoreaza unor circumstante care nu tin de entitate cheltuiala este nedeductibila si trebuie sa colectati TVA
au expirat unele ,varul a inghetat ,din gresie s-a mai spart . am facut proces verbal de scadere din gestiune si am calculat tva la pretul de furnizor al stocului ?e corect ?cheltuiala este nedeductibila intradevar dar firma e pe pierdere .