avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 735 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii şi fundaţii, într-un ... Program after school
Discuție deschisă în Asociaţii şi fundaţii, într-un cuvânt: ONG-uri

Program after school

Buna ziua,
Sunt profesor si as dori sa stiu daca pot organiza in scoala cursuri de after school si sa pot fi platita cu bani obtinuti din sponsorizari. Mentionez ca scoala are asociatie de parinti in contul careia pot fi virati banii.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: radumititean , utilizator 23:11, 25 Septembrie 2014
Da. Puteti sa organizati pe structura asociatiei de parinti (ong) din scoala si dumneavoastra sa va faceti un contract de munca cu norma redusa cu acel ong pentru timpul alocat acestor activitati. Alevii pot plati o taxa lunara daca vor sa beneficieze de aceste servicii pe baza de contract semnat de catre parinti cu ong-ul sau participarea e gratis iar ong-ul se ocupa sa stranga fonduri din donatii si sponsorizari.
Va multumesc pentru raspuns. Ati putea, va rog, sa-mi spuneti legea, articolul in care sunt precizate aceste lucruri si daca va trebui sa platesc impozit sau alte taxe din sumele pe care le voi incasa. Multumesc
nicoletasilvesan a scris:

Ati putea, va rog, sa-mi spuneti legea, articolul in care sunt precizate aceste lucruri si daca va trebui sa platesc impozit sau alte taxe din sumele pe care le voi incasa. Multumesc