avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 980 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt studenta la medicina, specializarea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt studenta la medicina, specializarea balneofiziokinetoterapie si recupere dar in nomenclatorul de meserii nu exista aceasta meserie

Buna ziua. Sunt studenta in ultimul an la Balneofiziokinetoterapie si recuperare(studii de licenta) si nu inteleg de ce in nomenclatorul de meserii nu exista inca aceasta meserie. Am vazut in schimb ca exista ocupaia fiziokinetoterapeut in COR si nu stiu daca ma incadrez.
Eu as vrea sa muncesc in strainatate cu aceasta diploma insa nu stiu daca e recunoscuta diploma tocmai din cauza ca nici in alte tari nu exista aceasta meserie si oricum imi trebuie certificat de libera practica in romania pt o meserie care nu exista ca sa pot pleca in alta tara. ce trebuie sa fac? multumesc!
Cel mai recent răspuns: beck13 , utilizator 07:45, 25 Septembrie 2014
Nu aveti decat sa va adresati institutiilor abilitate de a completa/ modifica legislatia in materie, Ministerului Educatiei , Ministerului Muncii.
Nici nu are cum sa existe in nomenclator meseria de ,,studenta la Balneofiziokinetoterapie si recuperare(studii de licenta). In schimb ce de medic exista. Specialitatea va fi trecuta pe diploma.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerecunoasterea statutului de fiziokinetoterapeut!! hasty4you hasty4you Buna ziua! Apelez la cunoastintele dumneavoastra, deoarece ma confrunt cu o grava problema. Am terminat Facultatea de Moase si Asistenta Medicala, ... (vezi toată discuția)
Incadrare la absolvirea facultatii RazvanMB RazvanMB Buna ziua, Sunt student anul III, in cadrul Facultatii de Medicina UMFVB din Timisoara, specializarea Balneofiziokinetoterapie si Recuperare, Studii de ... (vezi toată discuția)