De ceva timp la noi se afiseaza tabelul de intretinere fara sa fie semnat de catre cineva (administrator, presedinte, cenzonr) iar in acest tabel nu este inclusa o rubrica evidentiata cu fond de reparatii.
Ce masuri se pot lua in acest sens si este sau nu obligatoriu sa existe rubrica cu fond de reparatii din moment ce noi le platim?
Listele de plata trebuie sa poarte semnatura presedintelui, a cenzorului si administratorului.
Intrebati-i de ce nu exista aceste semnaturi pe listele afisate.
Daca nu s-a stabilit obligatia de plata a unui fond de reparatii, nu are sens aceasta coloana. Dar daca trebuie sa platiti fond de reparatii, aceasta obligatie trebuie sa o vedeti pe lista.
Ati platit alte sume la asociatie fata de ceea ce este scris pe listele de plata?
acest fond de reparatii este bagat in intretinere dar nu se precizeaza in care rubrica...iar ei au spus ca neavand comisie de cenzori momentan nu semneaza nici unu. ce pot face in aceasta privinta?
Nu este corect sa nu fie rubrica speciala de fond de reparatii.
Faceti o sesizare catre presedintele asociatiei cu toate problemele pe care le aveti in asociatie.
Puteti sa reclamati aceste probleme si la Compartimentul de relatii cu asociatiile de proprietari din primarie.
din pacate presedintele este sa zicem pe dinafara cu tot ce se intampla, nu se pricepe si nu prea se baga. deci sa inteleg ca nu imi ramane decat aceea reclamatie de facut