avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 829 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical semnat de asistenta
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical semnat de asistenta

As dori sa stiu daca un concediu medical este semnat de asistenta iar stampilele sunt aplicate de medicul respectiv este valabil si va fi decontat de Casa de asigurari de sanatate!:O
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:41, 25 Mai 2009
1. Daca are parafa medicului nu vad de ce nu ar fi valabila. Medicul raspunde oricum de actul emis, chiar daca este semnat de asistenta.
2. Credeti ca cei de la CASS cunosc toate semnaturile medicilor? Dvs. de unde stiti ca e semnata de asistenta?
Medic/semnătură/parafă: cuprinde semnătura şi parafa medicului care a acordat certificatul de concediu medical.

Medicul care eliberează certificatul de concediu medical este responsabil de realitatea datelor înscrise în rubricile completate. Necompletarea rubricilor conform instrucţiunilor prezentului ordin şi/sau completarea eronată a acestora atrag neplata indemnizaţiei de asigurări sociale.

Dar intradevar cine descifreaza semnatura?! Cateodata deabia se descifreaza date esentiale de pe aceste certificate , trebuie sa te uiti bine ca sa intelegi cateodata... :strambatura:

Un medic are atata responsabilitate incat sa nu lase parafa oricui sa o puna unde vrea, de aceea cred ca daca a lasat pe asistenta sa traga o mazgalitura de semnatura si-a asumat raspunderea pentru acel medical.
Ultima modificare: Luni, 25 Mai 2009
Gratiela Ratiu, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură