Buna ziua!Ma confrunt cu urmatoare situatie si am nevoie de ajutorul dv-stra:in blocul in care locuiesc, a existat o administratie de 6-7 ani.In2011 un grup de restantieri au infiintat o alta administratie la conducerea careia s-au instalat si la care a aderat o parte din locatari.O parte din locatari plateau la vechea administratie,o parte la cea noua.Cele doua administratii dandu-se unii pe altii in judecata.Nu era nimic concret care erau legali si care nu.Intr-un final aproximativ toti locatarii au trecut la noua administratie,ceea ce am facut si eu,in momentul de fata fiind la zi cu intretinerea catre noua administratie.Problema este ca intretinerea pe care am platit-o in 2011 la vechea administratie si pe care am chitante,nu imi este recunoscuta de noua administratie.Asta inseamna o suma de aproximativ2500 lei suma pe care mi s-a pus penalizari care in momentul de fata au ajuns la suma de 6000 lei.Deci figurez ca restantier cu suma de 2500+6000lei asta in conditiile in care nu am alte datorii fata de administratie,decat cele pe care nu mi le recunosc si pe care am chitante,urmand ca din luna noiembrie sa -mi sisteze furnizarea apei reci(s-au montat tevi individuale apa rece la fiecare apartament) caci cea calda este oprita de ani de zile.Va rog sa-mi spuneti care sunt pasii de urmat si daca am sanse sa mi se recunoasca sumele platite.(Sunt persoane in aceiasi situatie, care au platit la vechea adm.cei noi nu le-au recunoscunoscut platile si au mai platit inca odata la actuala,deoarece le-a sistat apa si oamenii aveau copii mici). Va multumesc, anticipat!
unde s-au dus banii de la vechea administratie, bani pe care i-ati platit d-voastra? Daca s-au dus la furnizor, nu inteleg ce le mai trebuie. Daca s-au dus intr-un buzunar propriu, atunci doar proces penal
Este o situatie de-a dreptul groteasca.
Intr-un condominiu NU pot sa functioneze doua asociatii. Daca s-a infiintat o asociatie noua, atunci trebuia sa se intocmeasca un protocol de desprindere in care ar fi trebuit sa fie prevazute activele si pasivele, soldurile, etc. Apoi, furnizorii de utilitati au incheiate contracte de furnizare cu o singura asociatie, nu cu doua...
Bun, sa zicem ca este asa cum ziceti dvs., nu va pot contrazice - dvs. ati urmarit listele de plata la asociatia la care ati achitate cotele de intretinere? Dupa ce achitati intretinerea, mai figurati cu debite pe urmatoarea lista? Mai este cineva in situatia dvs?
Apoi, noua asociatie de ce trebuie sa va recunoasca sumele achitate, ce relatii mai sunt intre vechea asociatie si ce-a noua?
Vedeti daca mai sunt si alti proprietari in situatia dvs., mergeti la noua asociatie, discutati si vedeti ce solutii va dau. Convocati la discutie si persoanele care s-au ocupat de asociatia veche. Trebuie sa ajungeti la intelegere. Aici pe forum, nu stiu daca cineva va poate ajuta mai mult.
Succes!