avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 897 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Profesorul a omis sa-mi treaca nota in catalog la UTCB
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Profesorul a omis sa-mi treaca nota in catalog la UTCB

Buna ziua!
Sunt student la master anul 2 in cadrul facultatii de Utilaj Tehnologic Bucuresti.
In anul1 la un examen o doamna profesoara Raluca Grasu, a omis sa-mi treaca nota in catalog. Am observat asta abia acum cand sunt anul 2 ca eu practic am restanta la materia dansei. Eu fac naveta de la Giurgiu la Bucuresti o data pe sapt ca sa ajung la facultate deoarece sunt angajat in Giurgiu si nu-mi permit sa ma duc mai des. Am observat ca am restanta saptamana trecuta pe 08.10.2014. Ma duc la secretariat si intreb ce sa fac si imi spun ca vor lua legatura cu ea. Sunt sunat azi de la facultate 13.10.2014 si mi se comunica sa ma duc maine la Civile in Lacul Tei sa o caut pe doamna profesoara intr-un interval orar. Le-am spus ca nu pot ajunge ca sunt la serviciu si nu pot pleca cand vor ei...si mi-au zis ca nu e problema lor...Va intreb,,,eu ce sa fac? ce vina am eu ca doamna profesoara mi-a pierdut proiectul(pe asta se punea nota), pentru ca asta rezulta din moment ce sunt chemat sa ma vada...nu mi se pare normal ca tot eu sa umblu si sa trag din moment ce nu e vina mea...Mentionez ca nota nu este trecuta in carnet...

Alte discuții în legătură

O doamna profesoara care abia ma asteapta la examen davidioana davidioana Buna ziua. Sunt studenta in anul 1 al facultatii de Medicina Dentara,Bucuresti si am o problema cu una din doamnele profesoare. am avut curajul sa intreb de ce ... (vezi toată discuția)
Dppd, curricula, universitatea bucuresti m1ha1g m1ha1g Stimati domni, sunt absolventa a facultatii de Teologie Baptista Litere (univ.Bucuresti, promotia 2003). In anul 2008, am fost obligata sa ma inscriu la ... (vezi toată discuția)