avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 675 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Se poate face recurs la o sentinta definitiva ?
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Se poate face recurs la o sentinta definitiva ?

Se mai poate ataca o sentinta definitiva a instantei de apel (tribunal) ?- si in cite zile ,sau singura cale de atac ramine cea extraordinara si in ce cazuri.

In speta am fost amendat de Garda de Mediu cu suma de 5000 lei (in luna aug.2013)pe motivul ca dezmembrez masini fara autorizatie de mediu.
Cu toate ca am aratat in plingere ca nu dezmembrez,ca am fost chemat de acasa in ziua controlului,ca am discutat diverse , dar ca dupa 6 zile s-a intocmit pr-verbal de constatare si s-a aplicat amenda.
Am dovedit cu acte instantelor ca eu nu stiu si nu pot dezmembra masini ,ca sunt economist pensionat medical(65 ani) ,nu sunt mecanic ,ca am afectiuni locomotori grave dar plingerea a fost respinsa.
Ce pot face?
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Madalina Mihaela I. Moceanu , Avocat 19:13, 15 Octombrie 2014
Nu se mai poate face apel daca v-ati judecat dupa noul Cod de procedura civila, ci puteti sa exercitati numai cai extraordinare de atac(contestatie in anulare si revizuire).Daca v-ati judecat dupa vechiul cod, da, se mai poate face si recurs!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recurs extraordinar (cai extraordinare de atac) cocagh cocagh Am avut pe rol un proces in contencios administrativ. La tribunal a fost respinsa cauza prin exceptia de tardivitate. Am facut apel cerand judecarea in lipsa. ... (vezi toată discuția)
Dupã douã hotãrâri nefavorabile irevocabile dar nu definitive se mai poate face ceva? razvancandrea razvancandrea după două hotărâri nefavorabile irevocabile dar nu definitive, la fond - judecătorie și apel - tribunal.... se mai poate face ceva ? (civil, - ... (vezi toată discuția)