Daca nu aveti angajati cu carte de munca nu aveti nevoie de Serviciu Extern de Prevenire si Protectie sau lucrator desemnat. Aveti totusi indatoriri administrative din acest punct de vedere in functie de activitatea dumneavoastra, Nu trebuie sa efectuati instructajele periodice, evaluari de risc, ipssm, etc. Totusi trebuie sa fiti autorizat din punct de vedere PSI (in functie de marimea spatiului), sa aveti stingator, trusa medicala, etc. Cititi obligatiile in legea 319/2006 (SSM) si 307/2006 (PSI).
Pentru a va raspunde mai usor la intrebare va citez ce a scris colegul Gigi Popa pe o speta asemanatoare:
"In momentul in care ati inregistrat firma la Registrul comertului ati dat declaratii pe propria raspundere ca sunt indeplinite conditiile ssm, psi, mediu, sanitare, sanitar-veterinare si ati completat niste anexe, la care ati bifat ca sunt realizate anumite puncte. In baza declaratiilor dvs., ati primit certificate constatatoare pentru fiecare aspect precizat anterior. Verificati ce ati bifat ca este realizat si va raspundeti singur la intrebare."