Aveam de vanzare un samsung s5 , pe un site de vanzari , am fost contactat de un pretins cumparator , ne am inteles la pret , am trimit produsul cu verificare colet prin FAN CURIER , telefonul era impecabil din toate punctele de vedere , am primit retur , am zis ca na poate nu o fi avut bani sa il ridice totusi fiind vorba de 1700 ron , ajung acasa , si constat ca telefonul meu , era o mare replica !!!!!!!!!!!!
Ce pot face in aceasta situatie ???? din cate am vazut numele cumparatorului sunt fictive ! Cine e vinovat ? fan curierul ca a lasat sa se intample asa ceva ?????? sau cumparatorul ? sincer innebunesc , am fost la politie si a zis sa vin luni !!!! la fan curier iarasi tocmai luni dau de ei , exista vreo sansa sa imi mai recuperez prejudiciul ?
Politica fan curier zice asa :
Preluarea trimiterii postale se realizeaza prin personalul angajat la punctele de lucru FAN Courier sau de la adresa indicata de expeditor prin curier :
Persoane fizice: trimiterile postale cu valoare declarata sau ramburs, se ridica cu intocmire packing list/ verificare continut. In packing list se vor mentiona urmatoarele: produsele din interior, seriile/codurile si valoarea produselor/ uzura marfii (bifa la produs nou/ produs second hand) pentru bunurile depuse deschise.
Curierul FAN asista la completarea formularului, la ambalarea produselor si verifica daca produsele mentionate exista in colet.
FAN Courier nu isi asuma responsabilitatea veridicitatii informatiilor privind bunurile mentionate de catre expeditor in formularul :”Specificatie de continut”.
Nu mi a zis nimeni ca trebuie sa completez imei-ul telefonului desi il am ! ce pot face in situatia asta??? totusi cred ca reprezentantul firmei de curierat e mana in mana cu asa zisul cumparator
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca in documentele de insotire colet nu a-ti facut precizari referitoare la serie aparat si alte elemente de identificare,este greu sa probati situatia cu care va confruntati
Nu curierul este vinovatul principal ci destinatarul coletului,care cunoscand marca/generatia aparatului,posibil sa fi anticipat si premeditat actiunea,astfel incat la primirea coletului a inlocuit aparatul dvs cu replica
Ar exista posibilitatea sa dovediti prin expertiza ca replica contine elementele de identificare ale destinatarului coletului cu care a-ti convenit telefonic tranzactia
Va referiti la amprente ? Replica pe care a pus-o in loc nici nu se deschide, l-am sunat pe cel caruia i am trimis telefonul si imi zice ca e greseala , cand i-am zis ca am aflat cum il cheama , a inceput sa ma ameninte !
nu o sa vezi asa ceva facut la Fan Courier , cred ca este o poveste fara sens .in primul rand curierul nu lasa coletul din mana pana nu i se plateste contravalorea .ceea ce incerci sa explici , vrei sa spui ca schimbul s-ar fi facut de fata cu agentul .
nu vad un agent curier , care sa-si riste painea si libertatea pentru cativa lei .
daca ai fi spus , "Fan mi-a pierdut coletul" , parca ar mai avea un sambure de adevar...dar la cum suna povestea , nici politia nu te crede .
@cataNFS
Lasand suspiciunile in plan secundar,pe colet,teoretic trebuie sa existe 3-4 randuri de amprente,ale dvs ,ale curierului/rilor,ale destinatarului
Prin eliminare,dvs aveti interesul tranzactiei=ati expediat coletul,curierul sa recupereze c/v prestatie si ramane destinatarul...cineva a deschis coletul si a inlocuit aparatul...
pe colet sa-r putea sa fie vreo 20-30 de randuri de amprente , deoarece acel colet trece prin procesul de logistica , unde sunt "n" angajati care au contact direct cu coletele .
daca forumistul se simte inselat , sa depuna plangere si la administratia centrala a FAN-ului , nu numai la politie , si sa solicite despagubirea prin asigurare .