Buna ziua. Am si eu probleme cu un colet (o bara de masina) care a fost expediat prin Fan Curier, coletul a ajuns la destinatar si a fost refuzat de catre acesta pe motiv ca este deteriorat. Coletul s-a intors inapoi pe retur si intr-adevar acest a fost deteriorat pe durata transportului. Am contactat reprezentantii firmei de curierat pt. a solutiona aceasta problema, au recunoscut ca intr-adevar produsul a fost deteriorat si ca acesta este o problema de transport, au deschis un dosar pt. solutionarea acestei probleme si in final am primit raspuns ca ei nu isi asuma responsabilitatea pt. acesta problema invocand motivul ca: prin predarea expeditiei la Fan Curier, exepeditorul accepta inclusiv conditiile prestatorului si raspunde de ambalarea corespunzatoare a marfii. Am parcurs termenii si conditiile lor unde este specificat faptul ca: "FAN Courier Express acceptă doar trimiteri poștale ambalate și etichetate în mod corespunzător de către expeditor", asadar faptul ca a fost acceptat denota ambalarea corespunzatoare a coletului (ei afirma ca bunul a fost deteriorat din cauza ambalarii necorespunzatoare de catre expeditor). Un alt aspect mentionat de ei : "In vederea unor astfel de situatii va rugam ca la ambalare sa aveti in vedere atat numeroasele operatiuni de incarcare-descarcare-stivuire pe care le suporta expeditiile cat si diversitatea coletelor transportate", desi in termenii si conditiile lor este specificat faptul ca: "FAN Courier Express nu va utiliza pe întreaga perioadă în care se află în detenția trimiterii poștale, metode de manipulare a trimiterilor poștale care, prin activitatea angajaților săi sau a factorilor externi pot altera, deteriora trimiterea poștală ori conținutul acesteia". Intrebarea ar fi ce mai pot face in continuare pt. solutionarea acestei probleme?