avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Rambursul nu corespunde cu specificatiile
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Rambursul nu corespunde cu specificatiile

Buna ziua,
Va rog sa ma indrumati in urmatoarea chestiune: am facut o intelegere de schimb de telefoane cu un domn din alta localitate.Am purtat discutia pe olx si dupa schimbul de adrese i-am trimis domnului coletul prin curier cu verificare la primire si cu specificatia la ramburs exact modelul cu seria respectiva.Coletul meu a fost ambalat in fata curerului si in packing list am adaugat produsele cu valoare estimata.Nu am facut asigurare suplimentara.Cand mi s-a intors rambursul nu era insotit de packing list si nici nu corespundea cu specificatiile.Nu s-a verificat de curier cu alte cuvinte(sau era intelegere)Ce se poate face?Voi fi despagubit cu valoarea estimata?Eu cred ca a fost o eroare de procedura din moment ce nu mi s-a verificat rambursul si am fost inselat.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Paolo_30 , utilizator 20:21, 4 Martie 2016
Nu cred ca va poate spune cineva ce vor face sau vor spune cei de la firma de curierat, dar lor trebuie sa le scrieti in primul rand. Daca nu veti fi multumit de raspuns va ramane calea ANPC.

Pe site ce scrie la obligatiile pe care si le asuma la expedierea cu packing list?
FAN Courier Express colecteaza si livreaza trimiterile prin mijloace proprii, prin puncte de acces si contact, precum si prin intermediul punctelor de acces apartinand integratorilor si raspunde fata de clienti astfel:
in caz de pierdere, furt sau distrugere totala:
cu intreaga valoare declarata, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
cu intreaga valoare declarata, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere contra ramburs, pana in momentul livrarii la destinatar;
cu intreaga valoare a rambursului, pentru o trimitere postala care face obiectul unui serviciu de trimitere contra ramburs, dupa livrarea acesteia destinatarului, cand furnizorul de servicii postale a omis incasarea rambursului de la destinatar;
cu suma reprezentand de 10 ori tariful serviciului, pentru trimiterile postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
in caz de pierdere ori distrugere partiala sau deteriorare:
cu valoarea declarata pentru partea lipsa, distrusa sau deteriorata, inscrisa in nota de inventar, pentru trimiterile postale depuse deschise, care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
cu cota parte corespunzatoare greutatii lipsa din valoarea declarata, pentru trimiterile postale depuse inchise, care fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata;
cu suma reprezentand de 10 ori tariful serviciului, in caz de pierdere partiala, distrugere partiala sau deteriorare a trimiterilor postale care nu fac obiectul unui serviciu de trimitere cu valoare declarata.

Nu cred ca ma incadrez foarte bine la una din acestea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme privind despagubirea unui colet deteriorat de firma de curierat. Cosmin_A87 Cosmin_A87 Buna ziua. Am si eu probleme cu un colet (o bara de masina) care a fost expediat prin Fan Curier, coletul a ajuns la destinatar si a fost refuzat de catre ... (vezi toată discuția)
Posibila teapa facilitata de firma de curierat rapid cataNFS cataNFS Aveam de vanzare un samsung s5 , pe un site de vanzari , am fost contactat de un pretins cumparator , ne am inteles la pret , am trimit produsul cu verificare ... (vezi toată discuția)
Pot trimite prin posta actele executare? Imparatul Imparatul Pentru ca este foarte departe, tocmai la capatul tarii, paratul pe care trebuie sa-l execut, va intreb, daca pot trimite actele necesare si cereea de executare ... (vezi toată discuția)