Societatea are inchiriat un spatiu pe o per de 40 ani. Acum a cumparat materiale pt repararea si modernizarea spatiului ( turnat beton , tabla, etc. Cum consider aceste chelt ? Le inreg in ct 231 si la finalizarea lucrarilor pe baza PV de receptie inreg 212-231 si amortizez pe per contractului de inchiriere? Se anunta propritarul pt a declara aceste sume la primarie pt recalcularea im dpe cladiri? As vrea sa stiu pas cu pas cum trebuie facut ca sa nu gresesc.Va multumesc!
Aceste cheltuieli le inregistrati in ct 231 si la finalizare lucrarilor pe baza procesului verbal de receptie faceti 212 cu analitic distinct la 231.Amortizarea o efectuati, dupa cum bine ati spus pe toata perioada contractului.
acordul proprietarului trebuie sa il aveti , pe ca nu puteti sa faceti nimic fara acordul dansului si al vecinilor.
(2) Pentru schimbările de destinaţie şi modernizările la construcţiile şi amenajările existente care, potrivit legii, nu necesită autorizaţii de construire se emit pe baza următoarelor documente:
cerere-tip - două exemplare;
dovada dreptului de proprietate al titularului asupra terenului şi/sau construcţiilor - un exemplar în copie;
raportul de expertiză tehnică pentru cerinţa esenţială "securitate la incendiu" privind schimbarea destinaţiei sau avizul proiectantului iniţial al construcţiei - două exemplare în original;
scenariul de securitate la incendiu - două exemplare, ambele în original;
planul de situaţie - un exemplar;
documentaţie cuprinzând planuri (relevee la situaţia existentă şi planuri cu situaţia propusă) ale construcţiei (planuri pentru fiecare nivel, faţade, secţiuni) şi, după caz, scheme ale instalaţiilor utilitare (electrice, gaze combustibile, încălzire, ventilare) şi cu rol de securitate la incendiu (detecţie, semnalizare, stingere) - un exemplar;
opis cu documentele depuse - două exemplare