avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu de odihna

Va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema legata de concediul de odihna
Sunt profesor titular (10ani vechime la aceeasi scoala), am lucrat in anul sc 2008-2009 astfel:
-1.09.2008 - 2.12.2008 activitate la catedra;
-3.12.2008 - 6.04.2009 concediu de maternitate;
-7.04.2009 - 11 .04.2009 , 5 zile platite nastere copil;
-12.04.2009 - 26.04.2009 concediu medical;;
-27.04.2009 - 15 . 06.2009 activitate la catedra.
La cate zile de concediu de odihna am dreptul?
Cel mai recent răspuns: blajdominica , utilizator 22:37, 10 Iunie 2009
Zilele de concediu de odihna se acorda proportional cu activitatea lucrata daca nu aveti alte prevederi mai avantajoase prin regulamente interne.
Astfel pe perioadele cat nu ati fost prezenta la servicu, nu ar trebui sa vi se acorde concediu de odihna.
Multumesc! Cam sumbra informatia, dar asta e!
blajdominica a scris:

Multumesc! Cam sumbra informatia, dar asta e!

Raspunsurile primite in acest forum au doar un scop informativ. De aceea, trebuie sa intelegeti ca nimeni nu este obligat sa raspunda intrebarii dumneavoastra si, cu atat mai mult, nimeni nu este obligat sa va dea un raspuns complet, corect si de actualitate. Trebuie sa discerneti singur in ce masura raspunsurile primite va pot ajuta in cazul supus dezbaterii.

Cadrele didactice beneficiaza de dreptul la concediu astfel: