avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri europene pentru tineri fermieri
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri europene pentru tineri fermieri

Bună ziua, am vârstă de 19 ani sunt studentă și doresc să accesez fonduri europene nerambursabile pentru deschiderea unei ferme sau pentuziasm utilaje agricole . Îmi puteți spune dacă sunt condiții speciale pentru accesarea acestor fonduri . Și dacă toate fondurile necesita cofinanțare
Cel mai recent răspuns: av_silvia_margineanu , utilizator 15:12, 9 Noiembrie 2014
Exista firme specializate in ceea ce va priveste.

Ghid privind consultanta – citind acest ghid aflati cand e momentul sa apelezi la un consultant, cum intri in legatura cu el, cum negociezi si ce contine un contract de consultanta.

In perioada 10-24 noiembrie, exista o platform in care se vor putea depune proiecte in cadrul programului Romania Start-up, finantat prin POSDRU. In cadrul fiecarui proiect selectat se va finanta un concurs de idei de afaceri. Tinerii cu varsta intre 18 si 25 de ani se pot inscrie si vor trebui sa realizeze un plan de afaceri.

Fiecare plan de afaceri selectat va fi finantat prin acordarea unei subventii in cuantum de maxim 25.000 euro, subventie care va face obiectul schemei de ajutor de minimis.

Ultima modificare: Duminică, 9 Noiembrie 2014
av_silvia_margineanu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare service auto marr marr Buna ziua. Pentru a infiinta o spalatorie/service auto cu fonduri EU, in ce program m-as incadra? Mentionez ca nu am avut nicio firma deschisa pana acum si ... (vezi toată discuția)
Crescatorie de pasari Jess Jess Buna ziua, as dori informatii cu privire la fonduri nerambursabile pentru o ferma de pasari ( de dimensiuni medii).Eu dispun de 1 ha de teren si de o suma de ... (vezi toată discuția)