avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie de întreținere - Nespecificare sumă
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie de întreținere - Nespecificare sumă

Buna seara. Sunt student in Cluj la Politehnică si mi-am dat tatăl in tribunal pentru pensia de intretinere. Tribunalul a hotarat in favoarea mea si am primit sentinta acasa. Actele au fost depuse prima data in 19.12.2013 si procesul s-a incheiat in 4 septembrie 2014. In sentinta scrie ca sunt indreptatit sa primesc 1/6 din venitul tatalui meu(mai are un copil) si incepand cu data depunerii actelor - art. 532 C.

Problema aici e, citez '' In consecinta - obligarea paratului (tatal meu) la plata in favoarea reclamantului a pensiei de intretinere in cota de 1/6 din venitul net lunar realizat de parat, incepand cu data introducerii actiunii - 19.12.2013 si pana la terminarea studiilor dar nu mai tarziu de 26 de ani.''

Am primit de la poștă primii bani in valoare de 150 de lei. Avand in vedere cand am depus dosarul totul are sens. 150 de lei pe 10-11 zile e okey.
Problema e ca a doua plata catre mine s-a facut tot in valoare de 150 de lei. Cu un calcul simplu folosind regula de 3 simpla imi dau seama ca ceva e foarte gresit in decizie. Nu s-a specificat nici o suma in sentință pentru urmatoarea luna intreagă.

Adevarata mea intrebare(dilemă) e cum fac o cerere sau ceva pentru recalculare si/sau reajustare. La cine trebuie sa apelez din Tribunalul Cluj(sau curtea de apel).

Sa tinem minte ca sentinta s-a pronuntat in 04.09.2014. dar eu n-aveam de unde sa stiu ca problema asta va apărea. Solicit un sfat din partea d-voastră - a cunoscatorilor- pentru a-mi afla o solutia la aceasta mica problema.

Sper ca am prezentat destule detalii(ba chiar cred ca m-am si repetat :lol:) pentru ca d-voastra sa ma puteti ajuta
Ultima modificare: Marți, 11 Noiembrie 2014
l13bogdan, utilizator