avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Contract furnizare internet si telefonie - reziliere
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Contract furnizare internet si telefonie - reziliere

Buna ziua,
Reprezint si administrez o persoana juridica.
Zilele acestea am intentionat sa reziliem contractul de telefonie si internet cu o firma de telefonie.
Istoric: Firma foloseste serviciile cu respectivului furnizor de aprox 14 ani.
Ultimul contract este din anul 2009. In anul 2011 un operator sau partener al respectivului furnizor ne-a propus modificarea (pe cale verbala- telefonica) contractului insa in momentul in care forma scrisa a contractului ne-a fost livrata prin curierat am constatat diferente intre oferta verbala si oferta scrisa ocazie cu care am refuzat incheierea noului contract si de comun acord cu furnizorul s-a decis anularea noului contract si continuarea vechiului contract in forma in care era (pe care il consideram in vigoare si azi datorita clauzei de prelungire, cu drept de reziliere prin notificare in 30 de zile).
La solicitarea noastra telefonica de reziliere notificare de 30 de zile) am fost sunati de un reprezentant al furnizorului care ne-a anuntat ca in cazul in care dorim rezilierea contractului trebuie sa platim suma de 100 euro drept daune reziliere prematura. Cerand detalii ni s-a comunicat ca in plicul in care ni se livreaza factura am fi primit si o scrisoare - in luna martie - (asa a denumit respectivul inscris - nu "notificare" etc) prin care furnizorul ne-a anuntat despre modificarea anumitor servicii din contract (de ex. ne-ar fi oferit x minute telefonice) iar noi am fi avut termen de 30 de zile sa reziliem contractul daca nu dorim. Intrucat nu am solicitat rezilierea atunci reprezentantul sustine ca un nou contract pe durata de 1 an ar fi intrat in vigoare in luna aprilie 2014 si expira in aprilie 2015, iar acest nou contract are ca prevedere plata de 100 euro ca dauna in cazul rezilierii premature. Ca si propunere ne-a propus incheierea unui nou contract pe termen de 1 an de zile incepand de acum la un pret ceva mai mic.
Nu dorim un nou contract. Ca reprezentant legal - administrator - al firmei nu am primit nici o scrisoare de la furnizor, la mine a ajuns doar factura pe care am acceptat-o spre plata.
Analizand legislatia aflu ca fiind persoana juridica nu beneficiem de prevederile aplicabile persoanelor fizice ( respective legile 296/2004 si 193/2000 ), dar in acest caz contractul dintre persoana juridica pe care o administrez si persoana juridica furnizoare nu implica o anumita procedura, forma ( de exemplu in statutul fimei scrie ca orice contract pentru a fi valabil trebuie semnat si stampilat). Pe de alta parte nefolosind din contract decat internetul, nu stim daca intr-adevar furnizorul ne-a furnizat acele x minute, nesolicitate si nefolosite de noi.
Rezilierea unilaterala a contractului de catre noi este corecta sau va trebui sa platim suma de 100 de euro drept daune?
va multumesc

Alte discuții în legătură

Abuz contract servicii telefonie miky3 miky3 Buna seara! In 2012 am incheiat ca persoana juridica un contract pe 3 ani pentru telefon fix si internet. In 2013 am mai semnat un act aditional de prelungire ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie l161/2010 dannapavel dannapavel Buna ziua Imi pot rezilia contractul de telefonie cu [EDITAT] fara sa platesc contravaloarea abonamentului pe lunile ramase (6)? (vezi toată discuția)
Contract de adeziune cu furnizor telefonie (doresc reziliere) Wilhalm Wilhalm Buna ziua, am incheiat un contract de adeziune cu [editat] pentru servici de internet si telefonie pe o perioada de 2 ani, dupa un an am cerut si servici de ... (vezi toată discuția)