Buna ziua,
La sfarsitul lunii august, zborul meu pentru bucuresti - beijing via un alt oras european a avut intarzieri ce au condus la o noapte petrecuta in orasul respectiv, redirectionarea zborului si folosirea unei alte companii aeriene. Am ajuns la destinatia finala cu o intarziere de aproximativ 24 ore. Pe langa acestea, bagajul mi-a fost avariat.
In urma incidentului, am facut plangere catre compania aeriana, despre ambele probleme 1. bagajul avariat 2. intarzierea cu toate complicatiile pe parcursul calatoriei (am fost refuzat sa primesc mancare pana cand am ajuns la hotelul respectiv, mi s-a spus ca voi fii asteptat in aeroport dupa primul segment de zbor si cineva ma va ghida mai departe, ceea ce nu s-a intamplat si au aparut alte complicatiuni, etc.)
Privind problema bagajului, a carui valoare am declarat a fi 100€ si am specificat ca suma intreaga ar trebuii platita deoarece nu a fost alegerea mea de a avaria bagajul, totusi compania a considerat sa imi plateasca 80€ (deducere de 20% din valoarea initiala) fara sa imi raspunda cerintei mele, suma din care s-a perceput si o taxa, cu toate ca initia mi-a fost spus ca vor fi evitate taxe.
Privind problema intarzierii, schimbarii traseului si toate inconvenientele de pe parcursul calatoriei, mi-au fost spuse doar parerile de rau in primul e-mail, iar in urma subiectul a fost mereu evitat, mentionand doar problema bagajului. Este foarte frustrant vazand ca o companie europeana ignora problemele clientului si se fereste de consecinte.
Pot da mai multe detalii despre inconvenientele de pe parcursul calatoriei.
Sunt student in beijing si ajung in europa doar o data sau cel mult de doua ori pe an. Simt cum imi sunt amenintate drepturile de catre respectiva linie aeriana, in neputinta mea de a actiona de la aceasta distanta.
Multumesc.
Da, politica lor este ca bagajul se devalorifica cu 20% pe an. In cazul bagajului problema mea este gestul de a actiona fara a da nici o explicatie in legatura cu cerintele mele despre plata, si promisiunea lor de a vira suma specificata, fara nici o alta taxa.
Ce incerc sa obtin este o despagubire pentru situatia intarzierii de 24 ore si schimbarea calatoriei printr-o alta companie aeriana si traseu. Dar compania aeriana nu raspunde mesajelor mele pe aceasta tema, declarand doar ca plata pentru bagaj a fost facuta. O vad ca pe o sfidare la adresa problemelor avute.
Repet ca pe durata calatoriei am intalnit multe probleme si inconveniente pe langa intarziere.
Incerc sa aflu cum as putea sa obtin o despagubire din partea aceste companii aeriene, probabil pe cale juridica, dat fiind ca cerintele mele sunt ignorate.