avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 881 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Calcul salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Calcul salariu

Buna ziua, va rog sa ma lamuriti si pe mine in privinta calcularii salariului.
Sunt statistician medical cu contract individual de munca incepand cu data de 01.10.2014. Mentionez ca am 5 ani si 4 luni vechime dar ca registrator medical. Pe contractul de munca am salariu de baza 900 lei si un spor de cronici 15%, iar intrebarea mea este: avand un spor de vechime 10%+15%(sporul de cronici)=25%, acesta se calculeaza la cei 900 lei? Pentru ca eu am primit fluturasul cu un salariu brut de 990 lei si net 705 lei.
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: geta1985 , utilizator 14:44, 19 Noiembrie 2014
Buna ziua,
unde sunt mentionate aceste sporuri? Ambele sunt mentionate in CIM sau in Contractul Colectiv de Munca?
Din brut-ul de 990, deduc ca a fost aplicat doar sporul de vechime. Vedeti daca acel spor de 15% nu se acorda doar in anumite conditii (trecute in CCM). Tot in CCM sau in Regulamentul Intern, ar trebui mentionat la ce venit se aplica sporul! De regula se aplica la salariul de incadrare.
Din net-ul de 705, rezulta ca aveti si tichete(care sunt si acestea impozitate)
Buna ziua, sporul de 15% este trecut in Contractul Individual de Munca, iar cel de vechime mi-a spus contabila ca este inclus in salariul de baza, cel de 900 lei. Dar conform HG aceste sporuri se calculeaza la salariul de baza de 900 lei.
Eu refuz sa cred ca ea a calculat corect.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salarizare 2010 piramida76 piramida76 Cum se calculeaza salariul pentru ianuarie 2010 daca pe langa salariul de incadrare se da si sporul de vechime? Pentru bugetari am inteles ca salariul va fii ... (vezi toată discuția)