avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Diploma de licenta (ciclul Bologna) e recunoscuta fara ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Diploma de licenta (ciclul Bologna) e recunoscuta fara master?

Buna ziua.
Sunt studenta anul 3 la Drept si am nevoie de o parere specializata.
M-am inscris la facultate in ciclul bologna(de 3 ani).Vreau sa stiu dak imi v-a fii recunoscuta diploma de licenta de 3 ani fara masteratul de 2 ani?
Cel mai recent răspuns: Samoila Georgeta P.F.A. , Consultant resurse umane 16:31, 31 Mai 2009
Diploma de licenta este recunoscuta de comp. resurse umane la angajare, este o forma de invatamant absolvita, insa mare atentie, nu trebuie sa va opriti aici, pentru ca masterul este o forma superioara de invatamant, adica aprofundati sau va specializati pe un anume domeniu. Eu va sfatuiesc sa faceti acest master, cautati sa fie pe domeniul in care ati facut facultatea, va ajuta foarte mult. Daca doriti sa lucrati in sistemul privat, trebuie sa studiati foarte mult, daca doriti sa aveti un post bine platit, acum au si ei mare grija de trainingul unui salariat (vorbesc de soc, com care se respecta), daca doriti sa lucrati in sistemul bugetar implicit functionar public, nu poti promova fara acest master.
Mult succes va doresc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recunoasterea studiilor de lunga durata dan.rosu dan.rosu Buna ziua, sunt absolventul Facultatii de Inginerie Sibiu, anul 2010 cu ex. de licenta in sesiunea iulie 2010, in sistem Bologna ciclul I. Durata recunoscuta a ... (vezi toată discuția)
Ce fel de studii sunt? tudor1973 tudor1973 Am absolvit Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica ,,Stefan cel Mare,, Suceava specializarea contabilitate si informatica de gestiune in anul ... (vezi toată discuția)