Buna ziua,
De curand am fost la ANAF si am intrebat care sunt obligatiile mele in urma obtinerii Autorizatiei de Traducator Autorizat, tinand cont de faptul ca eu am domiciliul in Romania dar Rezidenta mea este afara.
1.Primul raspuns: -Daca statul in care am Rezidenta ma inscrie la FISC ei nu mai au treaba cu mine.
2.Sa aduc un Certificat de Rezidenta Fiscala.
Pana aici totul Ok.
Am intrebat si pot sa ma inscriu la FISC unde am rezidenta.
Acum doresc sa stiu daca am nevoie de ROI tinand cont ca voi lucra pentru cetatenii Romani atat din tara cat si din afara tarii(sigur voi intreba si la Fiscul unde am rezidenta , dar poate primesc si alte pareri).
Pfa intracomunitar
ilie_a64
Sunt pfa si prestez servicii exclusiv pentru o firma din Belgia.Nu sunt platitor de TVA dar firma belgiana este.La infiintare in august 2011 cei de la ANAF-ul ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.