Buna ziua,
Ma numesc Claudia Jarca, am 31 de ani, casatorita, un baietel. Lucrez ca si expert de specialitate la SC ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP SA. Insa am si eu o problema: am terminat Facultatea de Drept in 2008, si as dori o colaborare cu un cabinet de avocatura, dupa programul de lucru, pentru a putea invata ceva. Mentionez ca nu am nici un pic de experienta in domeniul juridic, dar invat foarte repede.
Daca cineva crede ca ar avea nevoie de ajutor si eu il pot ajuta astept un raspuns.
Mai vreau sa specific ca doresc o colaborare sub forma de voluntariat.
As vrea din tot sufletul, sa se gaseasca cineva care sa va intinda o mana de ajutor. Si mie mi-ar fi placut, si imi doresc in continuare, sa studiez dreptul. Stiu insa ca este un domeniu cu circuit inchis. Adica nu prea se deschid usile pentru boboci. Am o cunostinta care a terminat Dreptul si a lucrat ca secretara ani de zile, neavand nici o legatura in ceea ce facea cu ceea ce a studiat. Foarte tarziu a reusit sa convinga firma unde lucra sa ii schimbe functia in jurist debutant, pentru ca intre timp i se ma dadeau si atributii specifice. Negocierea acestui fapt insa a fost dura iar ea chiar se pricepea la demersuri juridice.
Va urez mult, mult succes!:)
Nu este un domeniu inchis, mai ales in Bucuresti. Uitati-va la topicurile deschise pe aceasta tema in forumul despre avocati si o sa vedeti cata lume povesteste ca a "reusit" sa isi gaseasca coordonator de stagiu fara pile sau alte matrapazlacuri. Eu sunt una dintre ei, asa incat va rog sa nu trageti concluzii inainte ca macar sa fi incercat.
Apoi, cred ca nu luati in calcul specificul solicitarii doamnei de mai sus: voluntariat si dupa orele de program, ceea ce in niciun caz nu inseamna stagiu in avocatura. Eu cred ca daca cineva va dori sa raspunda acestei oferte n-o va face in public, ceea ce e foarte bine.
Sunt trista...
Coici