Nu este obligatorie,se intocmeste cazul in care s-au primit in custodie anumite bunuri(echipamente, telefone, etc) sau alte situatii in care angajatul poate datora ceva angajatorului, din fisa de lichidare rezulta situatia debitelor angajatului. Unii angajatori o intocmesc oricum
.O exceptie o reprezinta cazul in care persoana angajata are functia de gestionar, situatie in care fisa de lichidare este obligatorie.
Nota de lichidare nu este un document obligatoriu indiferent de functia ocupata sau de motivul incetarii raportului de munca. Nu are nicio baza legala.
Raspunderea patrimoniala a unui salariat se poate face si fara a se intocmi o astfel de nota.
Foia de lichidare e totusi o dovada ca salariatul nu are datorii fata de societatea angajatoare, cred ca sunteti de acord cu acest lucru, iar foaia de lichidare pentru gestionar este prevazuta in legea 22/1969, care din cate stiu este in vigoare.
Foate de lichidare nu are nicio valoare juridica, atat timp cat nu are la baza un text de lege.
Legea nr.22/1969 nu se refera la nicio fisa de lichidare pentru gestionar.
Angajarea raspunderii patrimoniale se face in temeiul normelor si principiilor raspunderii civile contractuale, pentru pagubele materiale produse angajatorului de catre salariati din vina si in legatura cu munca lor.
Nota de lichidare
bebe1986
Este prevăzută obligatorie de către lege nota de lichidare la o noua angajare? Unii angajatori nu oferă nota de lichidare și trebuie sa tot insisti ... (vezi toată discuția)