Am achizitionat un numar de licente Office OVS pentru care cei de la IT ne-au anuntat ca doar platim chiria pe 1 an ptr ele si ca de fapt nu sunt ale noastre (sunt cheltuieli deductibile). Pot sa le inregistrez pe cheltuiala direct? Nu trebuie sa imi intre in contul de licente si sa le inventariez cumva? in evidenta mea contabila nu imi vor mai aparea aceste licente daca le duc direct pe cheltuiala. Este in regula asa?
D.p.d.v. fiscal, se amortizeaza pe perioada de 3 ani. Totusi, pt. a stabili d.p.d.v. contabil cum le incadrati, vedeti prevederile din contract. Daca puteti identifica elementele aferente unui contract de inchiriere, de ex. nu prea mai pot fi recunoscute ca imobilizari. Este de ajutor si cum va arata factura lunara emisa de furnizor.
Cheltuieli spatiu
blu_angel
Buna ziua!
Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema....Am citit pe forum tot ce era legat de cheltuielile cu amenajarea spatiului de lucru al firmei ... (vezi toată discuția)