avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Restrangere de activitate
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Restrangere de activitate

Buna ziua! Sunt profesor titular pe germana la o scoala. Un alt coleg este si el la fel. ambii am terminat studii de lunga durata de 4 ani germana-engleza. Anul acesta colegul e detasat. directorul vrea sa bage germana la restrangere. Colegul are la dosar clar punctaj mai mare.Stiu asta sigur. Singurul meu avantaj este domiciliul in localitatea unde e scoala. In caz de restrangere, am vreo sansa sa raman in scoala daca mi se dau in completare ore de engleza(pentru ca sunt destule "fara stapan"). daca acel coleg la anul se transfera definitiv la scoala unde e detasat anul acesta, mai intra postul la restrangere? Ce sanse am eu? Ce parere aveti? Cum trebuie sa actionez? Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Alinne , utilizator 15:05, 12 Decembrie 2014
Din ce am inteles in scoala in care activati sunteti doua cadre didactice pe catedra de limba germana, iar un profesor este detasat in alta scoala. Daca cel detasat vrea sa plece din scoala(poate pe postul pe care este detasat daca acesta este vacant) poate face o cerere prin care solicita sa intre in restrangere de activitate, daca nu atunci dvs. avand punctaj mai mic veti intra in restrangere de activitate. Discutati cu colegul si vedeti daca se poate transfera pe postul pe care este detasat.
Nu stiu exact cum este cu completarea de norma, eu lucrez in invatamantul primar.
Sa aveti mult succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Titularizarea la 2 scoli Corys Corys Buna-ziua!As dori sa va intreb va rog frumos in ce conditii si conform caror legi te poti titulariza la 2 scoli?!Situatia mea este urmatoarea.In anul 2001 am ... (vezi toată discuția)