avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitatea bugetară şi a ... Arhivare documente corespondenta
Discuție deschisă în Contabilitatea bugetară şi a serviciilor externalizate

Arhivare documente corespondenta

Intr-o institutie publica care este termenul de arhivare a documentelor de corespondenta?
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 12:55, 16 Decembrie 2014
Ar trebui sa aveti la nivelul unitatii un nomenclator arhivistic avizat de Directia Judeteana a Arhivelor Nationale. Acolo ar trebui sa gasiti termenul de pastrare
Consultati si acest nomenclator :
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Arhivare documente Cislariu_Gica Cislariu_Gica Buna ziua. Exista o legislatie anume cu privire la arhivare si durata pentru care ar trebui pastrat un document in firma? Doresc sa fac putina ordine in ... (vezi toată discuția)
Arhivarea actelor ancutza2010 ancutza2010 Buna ziua, care este perioada de pastrare(arhivare) a actelor la institutiile publice ? multumesc (vezi toată discuția)
Nomenclator arhiva! buna ziua! intrabarea este: daca este obligatoriu ... TimeeaBV TimeeaBV Nomenclator arhiva! Buna ziua! Intrabarea este: daca este obligatoriu pentru ONG sa aiba un nomenclator arhivistic confirmat de Comisia Judeteana al ... (vezi toată discuția)