avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 887 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Am fost parasita de iubit dintr-o relatie serioasa, ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Am fost parasita de iubit dintr-o relatie serioasa, fara nici o explicatie!!!!

Buna ziua si Craciun fericit tuturor!

Am 20 de ani, sunt studenta si mi-am dedicat viata studiului, pana acum. Acum cateva luni mi-am gasit un iubit (primul din viata mea), in acelasi domeniu ca si mine si am trait momente frumoase si intense alaturi de el. I-am cunoscut parintii, si el pe ai mei. Aveam aceleasi gusturi...etc..pot spune ca era copia mea masculina.
Intamplarea a facut sa fi luat meditatii in trecut cu aceeasi profesoara, care in treacat fie spus, am sesizat ca e cam rautacioasa prin atitudine si vorbe, pe mine personal niciodata nu m-a incurajat, ba dimpotriva imi spunea mereu (si pe banii parintilor!!) ca n-o sa intru la facultate.
In ultimele luni, presiunea a fost mare inainte de admitere, asa ca am hotarat sa nu mai merg la ea, si am ales alt profesor. Stiu ca nu i-a convenit acest lucru!!!!
Dupa bac si admiterea cu succes, din prieteni am devenit iubiti, cu baiatul de care am spus mai sus.