avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1201 soluții astăzi
Forum Bani şi Afaceri ... Tendinţe în lumea creditării Credit pentru locuinta
Discuție deschisă în Tendinţe în lumea creditării

Credit pentru locuinta

Bunaziua.

Sunt studenta, singurul contract activ este unul de drepturi de autor unde primesc aproximativ 200ron pe luna si contractul este valabil pana in iunie 2015.

As dori un credit pentru locuinta in valoare de +/- 35000 eur., fara avans (sau impreuna cu un credit de nevoi personale pentru avans? dar cu rate mici) pe +/- 30 ani, unde dovada bugetului lunar sa se bazeze pe codebitari. Ma intereseaza dobanda sa fie fixa pentru a reduce riscurile.

Idee de baza ramane sa am rate mici (400-500 ron), sa primesc creditul cu toate ca nu sunt salariata sau persoana fizica autorizata, rezolvarea avansului sau inexistenta acestuia si reducerea riscului de a creste rata in viitor.

Exista asa ceva? care ar fi cea mai buna solutie?
Cel mai recent răspuns: Sorin Sorin , Consultant credite si finantari 22:13, 11 Ianuarie 2015
Nu exista vreo varianta prin care sa luați credit de orice fel când dvs nu aveți venit.
Buna,
Depind multe aspecte cand vine vorba despre un credit pentru locuinta insa in mod cert nu te incadrezi, dupa spusele de mai sus. O varianta iti pot gasi daca:
- ai un venit de peste 1000 ron net, vechime peste 6 luni
- ai un avans de minim 25% din valoarea creditului dorit

Pentru mai multe detalii insa te sfatuiesc sa completezi o cerere aici [ link extern ] /

dupa care unul din angajatii mei va lua legatura cu tine pentru a-ti oferi toate detaliile.

Toate cele bune!
Ultima modificare: Duminică, 11 Ianuarie 2015
Sorin Sorin, Consultant credite si finantari

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rata la credit de nevoi personale uga321 uga321 Buna ziua Am si eu o intrebare? Am un credit la o banca in valoare de 120 euro pe luna luat prin 2008 (credit ne nevoi personale fara garantie girant sau ... (vezi toată discuția)