avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1133 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... subingineri
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

subingineri

-Subinginerii se pot inscrie la mastrat?
-Daca, da in baza carei legii?
-ce statut au subinginerii???
-cine imi poate explica coerent???
-cum imi pot continua studiile daca sunt subinginer termoenergetician, facultate absolvita la seral in perioada 1988-2002?

Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:05, 5 Iunie 2009
1.A se vedea legea invatamantului si celelalte acte normative adiacente invatamantului universitar.
2. Intrebarea ar trebui sa o adresati universitatii si facultatii de profil. Ei sunt in masura sa va dea un raspuns calificat.
Cum ati reusit performanta sa absolviti facultatea in 14 ani (1988-2002 - fie ea si la seral)?
Este psoibil sa fi avut intrerupere de studii ... :) ... Cred ca a vrut sa scrie 1998 ;)

Potrivit Legii nr.288/2004, diplomele absolventilor de învătământ superior sunt recunoscute şi oferă drepturi în conditiile stabilite de legislatia în vigoare la data obtinerii actului de finalizare a studiilor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrare salarizare "studii scurta durata"sau "superioare" mihaiioana mihaiioana Sunt angajata in sistemul de invatamant preuniversitar in functia de ,,secretar sef,, absolventă a Universităţii Ploiesti, Facultatea de Inginerie ... (vezi toată discuția)
Studii de scurta sau de lunga durata SORBAN ERZSEBET SORBAN ERZSEBET Cu data de 29.11.2004 am primit diploma de absolvire pe baza promovarii examenului de absolvire din sesiunea iunie 2003 pentru durata studiilor de 4 ani in ... (vezi toată discuția)