avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 921 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... refuzarea platii salariilor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

refuzarea platii salariilor

Buna ziua,

Pana de curand am lucrat in carul unei companii sub patronat italian. In ultimele luni firma a cunoscut asprimea crizei economice si situatia a inceput sa se complice, astfel ca o parte din departamente au incetat lucrul, salariile au inceput sa intarzie etz. Astfel m-am hotarat sa imi dau demisia, care avut loc cu acordul partilor, chiar in ziua de salariu, pentru a beneficia de un ciclu complet de salarizare. Cun era de asteptat, salariile au intarziat, si nici pana in ziua de astazi nu au venit, inplinindu-se astfel 16 zile. As dori sa actionez in instanta, dar nu stiu cum sa fac si care imi sunt drepturile, motiv pentru care apeez la dvs. Firma e din Bucuresti, eu sunt din provincie, student in Bucuresti.

Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: vedere , utilizator 10:14, 11 Iunie 2009
E simplu cautati un avocat care sa va reprezinte interesele.
Dati in judecata societatea pentru a vi se achita toate drepturile salariale, inclusiv concediul acordat dar neefectuat, precum si alte daune daca este cazul.
Actionarea in judecata se face la Tribunalul din judetul unde aveti domiciliul sau resedinta. Fiind litigiu de munca sunteti scutit de taxe.
Pe langa instanta mai aveti si optiunea de a sesiza Inspectia Muncii.
Aveti doua variante:
1. sa deschideti o actiune in justitie (litigiu de munca) impotriva angajatorului si prin care solicitati obligarea acestuia la plata drepturilor salariale restante. actiunea se introduce la Tribunalul Judetean de care apartineti cu domiciliul sau resedinta. Actiunea este scutita de plata taxelor judiciare de timbru.